آیا آسمان مجازی فواید درمانی هم دارد؟

rekchiuthb38ith35otjh5oiyh5ih54ioj 300x260 آیا آسمان مجازی فواید درمانی هم دارد؟

آسمان مجازی اجرا شده توسط نگین الماس، دارای تصاویر خیره کننده همراه با جزئیات باورنکردنی است. طراحی بیوفیل در آن‌ها اجرایی شده است و می‌تواند به سلامت روحی و جسمی شما کمک کند. از بین تصاویر پیچیده‌ای که می‌توانید از صحنه‌های ابری همراه با بالن‌های هوای گرم داشته باشید، می‌توانید از طرح‌های آسمان پر ستاره هم استفاده کرده و بنا به سلیقه خود، از آن‌ها استفاده کنید. محصولات ارائه شده توسط نگین الماس، کاملا قابلیت سفارشی سازی دارند و می‌توانید با انجام مشاوره از طریق متخصصین شرکت، بهترین شرایط را برای خود ایجاد کنید. فضای شغلی و زندگی شما در این شرایط واقعا منحصربه‌فرد خواهد بود.

تنوع عالی طرح‌های آسمان مجازی

طرح‌هایی که در آسمان مجازی در اختیار شما قرار می‌گیرد، می‌تواند شامل المان‌های جذابی از ابرهای سفید، رگ‌های پاییزی نارنجی، قرمز و زرد باشد. می‌توانید از صحنه‌های پویای ابرها در آسمان آبی روشن هم استفاده کرده و حتی در صورت علاقه‌مندی به فضای بارانی، از ابرهای تیره و تار استفاده کنید. ابعاد دیگری از تایل‌های آسمان مجازی هم وجود دارد که به شاخ و برگ درختان و فضاهای سرسبز پرداخته و اگر به چنین مواردی علاقه دارید، می‌توانید طرح‌های بی‌نظیری را از کانال تلگرام نگین الماس مشاهده کرده و گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید.

پیشنهادی:  چند کاربرد گریس پارس در صنعت

سقف آسمان مجازی می‌تواند جایی برای قرار گرفته تصاویر متحرک هم باشد. شما می‌توانید آن‌ها را در زمان واقعی شبیه‌سازی کرده و اجازه دهید که تلفیقی از حالت دنیای بیرون را برای شما به نمایش گذارند. به‌طور مثال، می‌توانید در طول روز، نمایشی از آفتاب روز را داشته و شب هنگام، آن را روی آسمان پرستاره تنظیم کنید. این طرح‌ها به‌صورت خودکار و زمان‌دار هم قابل تنظیم هستند و نیازی به دخالت شما در هر بار تغییر هم نخواهد بود. می‌توانید برنامه‌های ریتمی شبانه‌روزی را در آن برقرار کرده و چرخه کامل روز را از صبح تا شب داشته باشید.

پیشنهادی:  کدام کابینت برای آشپزخانه شما مناسب است

فواید درمانی پیاده‌سازی آسمان مجازی

شما می‌توانید از آسمان مجازی برای درمان بیمارانی استفاده کنید که به مراقبت طولانی مدت نیاز دارند. این مراقبت طولانی مدت می‌تواند روی روحیه افراد بیمار تاثیرگذار باشد. اما شما با فراهم‌سازی آسمان مجازی در خانه یا حتی فضای بیمارستانی، می‌توانید روحیه وی را تلطیف بخشیده و اجازه دهید که در صورت عدم دسترسی به نور طبیعی، از نور آسمان مجازی استفاده کنند. برای این منظور می‌توانید مشاوره‌های لازم را دریافت کرده و از چنین طرح‌هایی استفاده کنید. آسمان مجازی دارای ساختار و مشخصات خاصی است و می‌تواند توهم کامل وجود آسمان را در محل ایجاد کند.

پیشنهادی:  آدم‌ربایی‌های مرموز با پایان‌های غیر منتظره

شما می‌توانید از نورگیرهای خاص در آسمان مجازی استفاده کرده و نسبت به معماری خانه خود، بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. نگین الماس با سال‌ها سابقه چنین امکانی را در اختیار شما قرار داده و می‌توانید از شبکه‌های سقفی کاذب هم در این راستا استفاده کنید. می‌توانید سقف طبیعی‌تر را برای خانه و محل کار خود کسب کرده و محیط آرامش‌بخش‌تری را برای خود فراهم کنید. پنل‌های استاندارد توسط نگین الماس برای شما ارائه شده و عمق چند سانتی‌متری برحسب ارتفاع سقف شما ارائه می‌شود. امکان استفاده از تصاویر دیجیتال منحصربه‌فرد و سفارشی هم فراهم شده است.

مطلب پیشنهادی

ریخته گری چیست

ریخته گری یکی از فرآیندهای مهم و حیاتی در صنایع مختلف است که به وسیله‌ …