بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو

biography elcin sangu 01 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای الچین سانگو

بیوگرافی و عکس های الچن سانگو

الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای است که با رنگ موهای قرمز و چشمان زیبای خود یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC است.

خلاصه ای از بیوگرافی الچین سانگو

نام اصلی: الچین سانگو

تاریخ تولد: 3 آگوست 1985

محل تولد: ازمیر، ترکیه

شغل: بازیگری و مدلینگ

بیوگرافی الچین سانگو

الچین سانگو در 3 آگوست 1985 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد و در حال حاضر در استانبول زندگی می کند.

الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای است که با موهای قرمز زیبا و چشمان زیبای خود یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC است.

تحصیلات الچین سانگو

biography elcin sangu 02 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو السین سانگو فارغ التحصیل رشته اپرا از دانشگاه مرسین است

الچین سانگو از دانشکده اپرا دانشگاه مرسین فارغ التحصیل شد و به دلیل علاقه شخصی که به بازیگری داشت در دوره های بازیگری نیز شرکت کرد.الچن سانگو پس از حضور در تبلیغات تلویزیونی وارد دنیای بازیگری شد و تبدیل به یک سوپراستار شد

مدرک هنر الچن سانگو

biography elcin sangu 03 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو بازیگر سریال رزی روگورگی در نقش ژاله

پیشنهادی:  زندگینامه جاستین بیبر

الچین سانگو پس از گذراندن مدت زمانی به عنوان بازیگر، کار خلاقانه خود را با تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد و سپس در تئاتری به نام حق خان به روی صحنه رفت.

اولین نقش آفرینی آلچین سانگو مقابل دوربین تلویزیون در سال 2011 با بازی در نقش ژاله در سریال «رزی روگوری» بود.

اگرچه او در چندین فیلم و سریال تاریخی ایفای نقش کرده است، اما شهرت او عمدتاً به سریال عشق هرایی 2016 است که در آن نقش دافنه را بازی کرد.

آخرین نقش آفرینی الچین سانگو در سال 2018-2019 در سریال فاجعه آمیز جنایی «کارپیسما» بود. الچین سانگو نقش کدیر را در مقابل کیوانچ تاتلیتوگ در نقش زینب بازی کرد.

سریال تصادف داستان مردی به نام کدیر را روایت می کند که تصمیم می گیرد در یک تصادف رانندگی به زندگی خود خاتمه دهد و چهار خودروی دیگر و افراد مختلف در این تصادف درگیر می شوند.بازیگران دیگری مانند هاکان کورتاس، ملیسا اصلی، الپرن دویماز در این سریال حضور دارند.

پیشنهادی:  بیوگرافی یوسف تیموری

الچین سانگو جوایز زیادی در عرصه بازیگری از جمله سه جایزه «پروانه طلایی» دریافت کرده و 20 نامزدی دیگر نیز دارد.

مدل کار ایلچین سانگو

biography elcin sangu 05 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو جوایز زیادی در زمینه بازیگری دریافت کرد

الچن سانگو در سال 2016 وارد دنیای مدلینگ شد و به لطف چهره و ساختار بدنی جذابش توانست به موفقیت های سریعی در این زمینه دست یابد.

او با شرکت های معروفی مانند نسکافه و کوکاکولا همکاری داشته و همچنین مدل محصولات الیدور و بوینر است.

مورد علاقه های الچن سانگو

سفیر سانگو عاشق سفر و بازدید از مکان های زیبا است. خیلی اجتماعی نیست و دوست دارد در گروه های کوچک و خانوادگی باشد. به گفته او اجتماعی بودن برای او چیزی است. الچین سانگو نیز از خواندن و نواختن پیانو لذت می برد و اوقات فراغت خود را با این کارها می گذراند.

پیشنهادی:  بیوگرافی لاله اسکندری

زندگی شخصی الچین سانگو

biography elcin sangu 04 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو و یونس اوزدیکان

درست است، الچین سانگو هنوز مجرد است و با یونس اوزدکان رابطه عاشقانه دارد، اگرچه او به طور قانونی ازدواج نکرده است.الچین سانگو در اینستاگرام با یونس اوزدیکن عکس هایی با ایموجی های عاشقانه دارد.

پس از فیلم عاشقانه الچین سانگو به نام «زمان خوشبختی» که در آن با بازیگر سوئیسی-ترکیه باریش اوردوش بازی کرد، شایعاتی در مورد رابطه باریش منتشر شد.

جالب اینجاست که در زمان اکران این فیلم، یونس اوزدکان، دوست پسر ایلچین سانگو از دیدن صحنه های عاشقانه این فیلم خودداری کرد و سالن را ترک کرد.

فیلم های الچن سانگو:

روزی روزگاری (2011)

اندازه عشق (2012)
داستان عشق (2013)
سعید و شورا (2014)

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …