بیوگرافی نسرین مرادی

نسرین مرادی زاده در 13 اسفند 1355 در تبریز به دنیا آمد. نسرین مرادی برای اولین بار در تئاترهای دانشجویی ارومیه اجرا کرد. او اولین بازی خود را در سال 2015 در فیلم “فاحشه” انجام داد. در همین سال نسرین مرادی در تئاتر کروکودیل تبریز نیز به اجرای برنامه پرداخت و استعداد خود را نشان داد. نسرین مرادی دارای لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران است. نسرین مرادی اصالتاً ترک بود که غیر از تبریز در ارومیه کار می کرد. نسرین مرادی برای بازی در فیلم «استخوان» برنده جایزه بهترین هنرمند زن از جشنواره کودک و نوجوان شد. یکی دیگر از فیلم های معروفی که او در آن به ایفای نقش پرداخته مربوط به فیلم «کامیون» به کارگردانی پرتوی کامبوجی است. اگرچه او نقش کوچکی در این فیلم دارد، اما تاثیرش بسیار زیاد است. علاوه بر این، نسرین مرادی می تواند نویسنده بزرگی هم باشد. وی در سال ۱۳۷۵ برنده جایزه بهترین فیلمنامه نویس جشنواره فجر شد. همچنین او در فیلم تلویزیونی نون خ در نقش فریده (همسر کیوان) توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

پیشنهادی:  زندگینامه امیر رضا دلاوری

2 95 بیوگرافی نسرین مرادی

ازدواج نسرین مرادی

نسرین مرادی قبل از ازدواج با کمبوزیاد یک بار ازدواج کرده و یک پسر دارداختلاف سنی نسرین مرادی و کامبوزیا پرتوی 21 سال بود. کامبوج قبل از ازدواج با نسرین مرادی با فرشته صدرای هنرمند دیگر ازدواج ناموفق داشت. کامبوج در 25 دسامبر 2016 بر اثر ویروس کرونا درگذشت.

آیا نقش شما در کامیون ربطی به همسر کارگردان بودن دارد؟ نه، نمی توانم بگویم، چون قبل از شروع پروژه نمی دانستم که باید نقشی را بازی کنم. حتی آقای پرتوی هم به من نگفت که دارم نقش بازی می کنم، شوکه شدم. فکر نمی کردم در این فیلم نقش آفرینی کنم چون آقای پرتوی در انتخاب نقش ها بسیار سختگیر است. بعد از تماس با دستیاران کارگردان و درخواست عکس متوجه شدم.

پیشنهادی:  بیوگرافی حمید لولایی

3 93 بیوگرافی نسرین مرادی

با کارگردان درباره نقشتان صحبت کردید؟

راستش را بخواهید، چون فیلم هنوز در مرحله پیش تولید بود، نتوانستم در مورد ایفای نقش یک وکیل به طور کامل با کارگردان صحبت کنم. اما سعی کردم سخت بازی کنم. این نقش قطعا برای من سخت بود.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …