تبلیغات موثر با چاپ تراکت و کاتالوگ

erptkv509uy0934pjtvi3u5vjto53tj 300x221 تبلیغات موثر با چاپ تراکت و کاتالوگ

تبلیغات موثر و پربازده برای بیشتر کسب و کارها جزو مهم ترین اولویت هایشان به شمار می رود. در واقع کسب و کارها برای اینکه بتوانند در رقابت با کسب و کارهای مختلف از آن ها پیشی بگیرند علاوه بر ارائه کالا و خدمات باکیفیت، لازم است تا بودجه و منابع قابل توجهی را به امر تبلیغات اختصاص دهد. یکی از انواع روش های تبلیغاتی که هزینه مقرون به صرفه ای دارد و بازدهی مناسب، تبلیغات از طریق چاپ اقلام تبلیغاتی مانند چاپ کاتالوگ، چاپ پوستر و چاپ تراکت بوده که به سبب بازدهی بالایی که دارد، مورد توجه شمار بالایی از کسب و کارها در حیطه های مختلف قرار گرفته است.

چاپ تراکت: تبلیغاتی به صرفه در ارتقای کسب و کار

با وجود این که پیشرفت تکنولوژی زمینه را برای تبلیغات و بازاریابی در بستر اینترنت را مهیا کرده اما خیلی از افراد کماکان ترجیح می دهند تبلیغات خود را به صورت میدانی نیز انجام دهند. در این بین یکی از روش هایی که بیشتر کسب و کارها به سبب کم هزینه بودن و موثر بودن به سراغ آن می روند، چاپ تراکت است.

تراکت تقریبا برای تمامی کسب و کارها کاربرد دارد و افراد تنها با چاپ تراکت و استخدام یک تراکت پخش کن می توانند به آسانی و بدون صرف هزینه های گزاف تبلیغات های روزنامه ای و تابلوهای تبلیغاتی به تبلیغ کالا و خدمات خود بپردازند.

تراکت ها در ابعاد و اندازه های مختلفی قابل چاپ و تکثیر هستند. از A5 و A6 گرفته تا B5 و B6 همگی از سایزهای قابل استفاده در چاپ تراکت به شمار می رود. با این حال محبوب ترین اندازه ای که تراکت مورد استفاده قرار می گیرد، چاپ تراکت A5 می باشد.

در چاپ تراکت از کاغذهایی مانند گلاسه، کاغذ تحریر، کاغذ کرافت و … استفاده می شود. همچنین امکان افزودن لایه ای محافظ از جنس سلفون مات یا براق در جهت افزایش ماندگاری و دوام تراکت وجود دارد.

پیشنهادی:  بهترین نژاد های سگ برای هر فردی

افراد روزانه تراکت های زیادی دریافت می کنند و بدون تعارف بسیاری از دریافت کنندگان بدون بررسی محتوای تراکت، آن را دور می اندازد. پس لازم است تا در طراحی صفحات تراکت خود از طرح ها و تصویرهای خلاقانه ای استفاده کنید تا توجه افراد را به خود جلب کنند.

چاپ کاتالوگ

تقریبا تمامی صاحبان کسب و کارها به دنبال روش های تبلیغاتی ای هستند که علاوه بر کم هزینه بودن، نتایج دلگرم کننده ای به همراه داشته باشد. چاپ کاتالوگ  (چاپ کاتالوگ افست ، چاپ کاتالوگ دیجیتال ، قیمت چاپ کاتالوگ ) یکی از روش هایی است که به دلیل همخوانی داشتن با شرایط فوق، مدت قابل توجهی است که توسط کسب و کارهای مختلف در جهت تبلیغ کالا و خدمات خود و همچنین برند سازی بهتر به کار می رود.

در چاپ کاتالوگ باید دقت داشت که از تصویر هایی استفاده کرد که علاوه بر ساده بودن، شکیل و دارای جذابیت ظاهری بالایی باشند. چاپ کاتالوگ اغلب بدین منظور صورت می گیرد تا در کمترین فضای ممکن، بیشترین و کاربردی ترین اطلاعات به مخاطب ارائه گردد. جایگیری تصاویر و نوشتارها باید به گونه ای باشد که ضمن برقراری توازن و پایبندی به اصول گرافیکی، دارای جذابیت و گیرایی خاصی برای بیننده باشد.

کاتالوگ ها در ابعاد و اندازه های متفاوت و با استفاده از مواد اولیه گوناگونی ساخته می شود. با توجه به میزان محتوا و موارد دیگر، کاتالوگ ها در ابعادی همچون A4، A5 ، رحلی و … چاپ و تکثیر می شوند. از لحاظ جنس مواد به کار رفته نیز چندین گزینه وجود دارد اما به طور عرف در چاپ کاتالوگ از گلاسه استفاده می شود. چاپ کاتالوگ گلاسه علاوه بر جلوه زیبایی که دارد، سبب می شود تا کاتالوگ چشم گیر بوده و توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. کاتالوگ ها را می توان در دو نوع افقی و عمودی چاپ و تکثیر کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مراحل انجام چاپ کاتالوگ و آگاهی از نکات بیشتر می توانید به وبسایت رسمی چاپ پرنیان مراجعه نماید.

پیشنهادی:  فوم بتن چیست؟

چاپ پوستر: مناسب برای تبلیغ کالاها و رویدادها

پوستر به عنوان نوعی دیگر از اقلام تبلیغاتی، می تواند به فروش کالاهای اساسی و همچنین اطلاع رسانی در مورد گردهمایی ها و فستیوال های مختلف کمک کند. شرکت ها و کارخانجات معروف که به تولید کالاهای روزانه مورد نیاز مردم مشغول هستند، گاها محصول جدیدی تولید می کنند که معرفی آن به مردم، نیازمند به کارگیری روش های تبلیغاتی گوناگون است. در میان روش های تبلیغاتی، چاپ پوستر همواره طرفداران زیادی داشته است.

در چاپ پوستر ( چاپ پوستر هنری ، طراحی و چاپ پوستر ) عموما تصاویر و طراحی ها اندازه بزرگتری داشته و بیشتر فضای پوستر توسط اجزای گرافیکی اشغال می شود؛ این بدین معناست که نوشتارها و متون باید تا حد امکان خلاصه شده و متن مختصر و مفید باشد. در برخی موارد خاص شعار تبلیغاتی برندها نیز در جهت تاثیرگذاری بیشتر و تزریق خلاقیت به پوستر اضافه می شود.

افزون بر مورد فوق، پوسترها برای اطلاع رسانی مردم مبنی بر حضور در گردهمایی ها و فستیوال های خاص نیز استفاده می شود. در هنگام چاپ پوستر تبلیغاتی، معمولا از تصاویر مفهومی استفاده شده و زمان و مکان برگزاری رویدادها نیز با اندازه قلم مناسب در کنار تصاویر و طرح های گرافیکی چاپ می شوند.

چاپ پوستر در ابعاد مختلفی نظیر A4، A3 و … انجام می شود. تعیین ابعاد مناسب چاپ پوستر با توجه به نیاز مشتری و همچنین محتوایی که قرار است روی پوستر نقش ببندند انجام می شوند. همچنین باید دقت داشت تا در چاپ پوستر از موادی استفاده شود که ماندگاری و دوام بالایی داشته باشند؛ پوسترها اغلب در محیط های بیرونی و سرباز استفاده می شوند و لازم است تا در برابر نور خورشید مقاومت بالایی داشته باشند تا فرایند رنگ و رو رفتگی و محو شدگی به تاخیر بیافتد.

چاپ لیبل

35tmv59yu4589tyb54otc45oyjo 300x210 تبلیغات موثر با چاپ تراکت و کاتالوگ

با چاپ لیبل می توان اطلاعات کاربردی و مفید مربوط به یک محصول را به بهترین و کاربردی ترین شکل ممکن به مخاطبان انتقال داد. چاپ لیبل ( چاپ لیبل پشت چسب دار و طراحی لیبل ) در ابعاد متفاوت و برای مقاصد مختلفی صورت می گیرد؛ با این حال باید توجه داشت که کیفیت و زیبایی تصاویر مندرج روی لیبل ( در صورت موجود بودن ) بالا باشد تا توجه افراد را به خود جلب کند. چاپ لیبل پشت چسب دار یکی از انواع چاپ لیبل است که متقاضیان بسیاری دارد.

پیشنهادی:  درمان سینوزیت با عسل

چاپ سربرگ

چاپ سربرگ به عنوان یکی از اقلام ست اداری طرفداران بسیاری داشته و جزو هزینه هایی است که شرکت ها بدون تامل نسبت به پرداخت آن اقدام می کنند. چاپ سربرگ ( چاپ سربرگ A4، طراحی و چاپ سربرگ ) بدین منظور صورت می گیرد که اطلاعات و لوگوی یک کسب و کار روی برگه ها درج شود و نشان دهنده اعتبار و هویت آن کسب و کار باشد. در چاپ سربرگ معمولا افراد ترجیح می دهند تا رنگ های به کار رفته در طرح ها با رنگ لوگوی کسب و کار هماهنگی داشته باشد. چاپ سربرگ A5 و چاپ سربرگ A4 جزو پرمتقاضی ترین خدمات چاپ سربرگ به شمار می روند.

سفارش چاپ پوستر و چاپ لیبل

بالارفتن قیمت ها و گران شدن روزانه اقلام مصرفی سبب شده تا افراد منابع مالی خود را با دقت بیشتری خرج کنند. در همین راستا ضروری است تا سفارش اقلام چاپی خود مانند پوستر را به مجموعه های معتبری بسپارید که کیفیت و رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

مجموعه چاپ پرنیان نوین ( ارائه کننده خدمات چاپ لیبل ، چاپ سربرگ ، چاپ پوستر و چاپ کاتالوگ ) با سابقه چند ده ساله در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ، چاپ پوستر تبلیغاتی و چاپ تراکت در جلب رضایت مشتریان عزیز موفق بوده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات چاپ اقلام تبلیغاتی و تعرفه ها می توانید به سایت چاپ پرنیان مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

مزایا عسل در دوران بارداری

بارداری یکی از مراحل مهم زندگی زنان است که نیازمند مراقبت و تغذیه مناسب است. …