جدیدترین عکسهای ریحانا Rihanna روی مجله ووگ Vogue

ریحانا یکی از زنان پر سر و صدای هالیوودی میباشد که علاوه بر خوانندگی، بازیگری، مدلینگ و … برند لوازم آرایش خودش را هم دارد. او به تازگی برای جدیدترین شماره مجله ووگ Vogue تصویرها هایی زیبا و جالب گرفته میباشد.

%name جدیدترین عکسهای ریحانا Rihanna روی مجله ووگ Vogue

تصویرها های جدید ریحانا Rihanna روی کاور مجله آمریکایی ووگ Vogue

تصویرها های جدید ریحانا Rihanna روی کاور مجله آمریکایی ووگ Vogue

ریحانا Rihanna یکی از خواننده های هالیوودی میباشد که تصویرها های زیبایی را برای کاور جدیدترین شماره مجله ووگ vogue گرفته میباشد.

ریحانا Rihanna از این مجال به عنوان تبلیغی برای محصولات زیبایی اش استفاده کرده و آرایش صورتش را با محصولات برند خود انجام داده میباشد.

لباس‌های ریحانا Rihanna متعلق به برند اسپانیایی “لووه” میباشد و موهای او که با گل تزئین شده هم توسط یوسف ویلیامز آرایش شده میباشد. ایساما فرنچ نیز پیرایشگر ریحانا بوده میباشد.

روبین ریحانا فنتی، مشهور به ریانا Rihanna متولدٔ ۲۰ فوریهٔ ۱۹۸۸(۱ اسفند ۱۳۶۶) خواننده، هنرمند و طرح‌ریز لباس باربادوسی میباشد. ریحانا متولدٔ شهر سنت مایکل در باربادوس میباشد و تلاش هنری اش از دوران دوستی او با ایوان روجرز ابتدا می شود، زمانی که این دو به واسطه یک دوست مشترک، با یکدیگر در سال ۲۰۰۳ آشنا شده و ابتدا به ضبط آهنگ می کنند. پیش نمایش آهنگی که ضبط می شود نیز برای چندین استودیوی موسیقی ارسال شده که در نهایت منجر به عقد قرارداد ریانا با یکی از این استودیوها به نام دف جم می‌شود.

پیشنهادی:  تیپ و استایل چهره‌های ایرانی؛ از گلوریا ایرانی تا نازنین صورتی

مدیر وقت این شرکت، جی زی بعد از مشاهده اجرای ریحانا بود که تصمیم به بستن قرارداد با او می گیرد. با ورود ریحانا به صحنه خواننده، توفیق و معروفیت او به تندی بالا می رود به طوری که اولین آلبوم او، موسیقی خورشید (۲۰۰۵)، و آلبوم بعدی اش، دختری مثل من (۲۰۰۶) هر دو جزء ۱۰ آلبوم برتر لیست بیلبورد ۲۰۰ جای می‌گیرند. از آلبوم اول ریحانا آهنگ پان د ریپلای و از آلبوم دومش آهنگ اس او اس هردو جزء برتین آهنگ های لیست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد شدند.

با انتشار آلبوم سوم ریانا به نام دختر خوب بد شد در سال ۲۰۰۷ بود که ریحانا تبدیل به چهره ای بین المللی شد. چتر یکی از آهنگ‌های این آلبوم بود که تبدیل به یکی از محبوب‌ترین آهنگ ها شد.

آلبوم سوم ریحانا یک‌بار دیگر این بار تحت عنوان دختر خوب بد شد: ضبط دوباره در سال ۲۰۰۸ منتشر گردید. هر دو نسخه این آلبوم نامزد دریافت ۹ پاداش گرمی شده بودند. در نوامبر ۲۰۰۹ هم دوران با مسائل حاشیه‌ای ریانا با نامزد سابقش، کریس براون، آلبوم بعدی او تحت عنوان درجه آر منتشر و در ادامه نیز آلبوم های بعدی اش تحت عناوین بلند (۲۰۱۰)، تاک دت تاک (۲۰۱۱) و اولین آلبومش که توانست در جایگاه نخست بیلبورد ۲۰۰ جای گیرد، یعنی غیرقابل بخشش منتشر شدند. در همین سال بود که ریحانا با بازی در فیلم کشتی جنگی تلاش هنری خود را در صحنه سینما نیز ابتدا کرد.

پیشنهادی:  جدیدترین عکس های مونیکا بلوچی روی یک مجله مد آمریکایی

ریحانا تاکنون پیروز به فروش بیش از ۱۵۰ میلیون از آثارش در سرتاسر جهان شده که در نوع خود، در لیست پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی رقم خیلی قابل توجهی میباشد. همچنین بسیاری از تک‌آهنگ‌های ریحانا نیز در زمره برترین تک‌آهنگ‌های جهان جای دارند. از جمله آن ها می توان به چتر، احترام کن، دیستربیا، تنها دختر، ما عشق پیدا کردیم، اس و ام، نام من چیست؟٬ بمان و الماس‌ها اشاره کرد. همچنین در کنار تلاش تک‌نفره، ریحانا زمینه همکاری با هنرمندان مختلف دیگری را نیز دارد.

به عنوان نمونه همکاری ریحانا با تی.آی. در آهنگ زندگی خودت را بکن یا حضور در دو آهنگ مشهور دلباخته دروغ گفتن‌هاتم و هیولا در کنار امینم. همچنین تاکنون ۱۴ آهنگ ریحانا توانسته اند مرتبه نخست در لیست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد را از آن خود کنند که با این سرشماری، ریحانا جوان ترین خواننده و سریع ترین رشد را در مقایسه با سایر هنرمندان در آمدن به این مقام داشت. بیلبورد لقب «هنرمند آهنگ‌های دیجیتال» در دهه ۲۰۰۰ را به او داده و در دهه ۲۰۱۰ نیز در لیست ۱۰۰ هنرمند برتر جای داشت.

پیشنهادی:  تیپ و استایل چهره‌های ایرانی؛ چهره‌ها و استایل زمستانی

ریحانا یکی از هنرمندانی میباشد که هر از گاهی به شکل کل آشکار خود را تبدیل اساسی می‌دهد که این اتفاق از دوران انتشار آلبوم «دختر خوب بد شد» مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

او همچنین پیروز به کسب جوایز و افتخارات مختلفی در صحنه تلاش‌های هنری اش شده. از این افتخارات می‌توان به این موارد اشاره نمود: نه پاداش گرمی، هشت پاداش موسیقی آمریکا، ۲۲ جوایز موسیقی بیلبورد و ۲ پاداش بریت. در سال ۲۰۱۲ مجله فوربز ریحانا را به عنوان چهارمین هنرمند قدرتمند جهان معرفی کرد که چیزی حدود ۵۳ میلیون دلار را در بین ماه مه ۲۰۱۱ تا ماه مه ۲۰۱۲ توانست بدست آورد.

در همین سال مجله تایم نیز ریانا را به عنوان یکی از ۱۰۰ هنرمند تأثیرگذار در جهان لقب داد. در مراسم جوایز موسیقی آمریکا در سال ۲۰۱۳، ریحانا پیروز به کسب پنج پاداش نماد (Icon Awards) شد. در ژوئن ۲۰۱۴ نیز از جهت شورای طراحان مد آمریکا، ریانا پاداش «نماد فشن» را دریافت کرد.

%name جدیدترین عکسهای ریحانا Rihanna روی مجله ووگ Vogue

تصویرها های ریحانا روی مجله مد ووگ Vogue

%name جدیدترین عکسهای ریحانا Rihanna روی مجله ووگ Vogue

تصویرها های ریحانا روی مجله مد ووگ

منبع : seemorgh.com

مطلب پیشنهادی

تیپ و استایل چهره‌های ایرانی؛ سفید بپوشید تا خنک بمانید!

تیپ و استایل و توجه به پوشش همواره از اصلی‌ترین نکات شخصیتی و از ویژگی‌های …