خرید شال و روسری زمستانه

یکی از مهمترین نکات در روابط شما با دیگران نوع لباس پوشیدن شما می باشد، زیرا افراد در دیدار اول تنها چیزی که از شما می بینند استایل و عطری که انتخاب می کنید می باشد، پس شما باید حساسیت بیشتر روی موضوع به خرج دهید و اصل مهم شیک پوشی را رعایت کنید.

همانطور که می دانید هر فصل لباس مناسب خود را دارد و شما نمی توانید از پالتو های بلند پشمی برای تابستان استفاده کنید و نمی توانید در زمستان از مانتو های نخی گشاد استفاده کنید و باید در هر فصل سبک و استایل خوب و مناسب داشته باشید، علاوه بر لباس به شال و روسری که استفاده می کنید توجه بسیار زیادی داشته باشید تا ظاهری آراست تر داشته باشید.

54olvtnu450uyb04oyn4oyj 300x225 خرید شال و روسری زمستانه

پس جزء به جزء لباس پوشیدن شما در روابطتان با بقیه افراد و همچنین اعتماد به نفس خودتان تاثیر بسزایی دارد.

در فصل‌های سرد سال ما از لباس های گرم تر استفاده می‌ کنیم و تغییرات بسیار زیادی در استایلمان به وجود می آید از تغییر کردن و شکل و اندازه لباس هایمان تا حتی رنگ آنها حال و هوای دیگری به خود می‌ گیرد.

شال و روسری ها نیز از این قاعده مستثنا نیستند و شما باید در هر فصل و روسری های مناسب آن فصل استفاده کنید به عنوان مثال شما در فصل بهار شال های سنگین و گرم استفاده نمی کنید و در فصل زمستان شال های نازک و نخی نیز سرتان نمی کنید.

پس شما نیاز به یک راهنما دارید تا در فصل های مختلف چه شال و روسری هایی برای خود را انتخاب کنید تا هم به استایل تان بیاید و هم مناسب به فصل باشد.

پیشنهادی:  خرید نمک دامی و خرید سنگ نمک دام کربنات خورشید

3focvt9835vyub9ounyjpo4jy 300x300 خرید شال و روسری زمستانه

در فصول سرد سال به دلیل سرد بودن هوا بهتر است تا از رنگ های گرم استفاده کنیم زیرا با توجه به روانشناسی رنگ های طیف های رنگی گرم کاربرد بیشتری دارند و حس بهتری را در فصول سرد سال به شما و کسانی که با شما در ارتباط هستند القا می کنند.

برای انتخاب یک روسری شیک زمستانه شما ابتدا باید استایل خود را بشناسید تا بتوانید با توجه به آن شال و روسری مناسب خود را انتخاب کنید.

جنس روسری های زمستانی

شما در فصل‌ های سرد سال باید از شال و روسری های استفاده کنید که شما را گرم نگه دارند و از نفوذ سرما به بدنتان جلوگیری کنند.

cjoiytb9c8obht ooth coth 300x239 خرید شال و روسری زمستانه

بهترین انتخاب ها برای خرید شال و روسری زمستانی پارچه های نخی که ضخامت شان نسبت به شال های تابستانی بیشتر باشد تا بتوانند شمارا گرم نگه دارند، مانند پارچه های کشمیر.

انتخاب دیگر شما پارچه های پشمی می توانند باشند پارچه های پشمی در سراسر دنیا به شکل‌های مختلف پوشاک زمستانه استفاده می‌شوند که شال و روسری های زمستانی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نیستند.

پارچه پشمی بسیار گرم هستند و طرح ها و تنوع بسیار زیادی دارند شما به راحتی با توجه به استایل خود می توانید رنگ مناسب آن ها را انتخاب کنید و در فصول سرد سال استفاده کنید، از انواع روسری های پشمی می توان به پارچه های پشمی موهر یا ترکمن اشاره کرد.

پیشنهادی:  چرا یک وکیل باید سایت داشته باشد؟

از دیگر شال و روسری های پر فروش در فصل های سرد اجناس بافت می باشند که بسیار پر استفاده هستند برای روزهای سرد سال.

olvn0n9u94obtfobtoth 300x174 خرید شال و روسری زمستانه

چه سربند هایی مناسب فصول سرد میباشند

چنانچه قصد خرید شال و روسری زمستان را داری به شما توصیه می شود تا از شال و روسری های قواره بزرگ استفاده کنید، زیرا در این صورت شما به راحتی می توانید با هر مدلی که دوست دارید با توجه به تیپ خود آنها را گره بزنید و از آنها استفاده کنید.

چنانچه از روسری های بافت می خواهید استفاده کنید، باید در نظر داشت که این روسری ها حالت سه گوش دارند و شما می توانید به راحتی با انتخاب رنگ و طرح مورد نظر خود آنها خریداری کنید و مدل های مختلف و جذاب بستن روسری ها جلوه خاصی به خود بدهید.

نگه داری از روسری های زمستانه راه و روش دارد!

پارچه های زمستان اغلب به دلیل بافت خاصی که دارند نیاز به رسیدگی بیشتری نیز دارند، در اینجا به بعضی از این نکات می‌ پردازیم.

در وهله اول شما هیچ وقت نباید شال و روسری های خود را آویزان کنید به دلیل این که این محصولات نسبت به شال و روسری های دیگر شما وزن بیشتری دارند و آویزان کردن شما باعث می ‌شود تا پارچه کش بیاید و از حالت و فرم خود خارج شود و دفرمه به نظر بیاید.

v54mn 0n4uy094vub9oyboyo5j 240x300 خرید شال و روسری زمستانه

نکته مهم بعدی این است که چنانچه می خواهید پارچه های زمستانی خود را بشوید بهتر است آنها را به خشکشویی بدهید و آنها را در لباسشویی با دیگر لباس هایتان نیندازید، اگر در در مواقع ضروری مجبور شدید تا در منزل آنها را بشویید بهتر است با آب سرد به همراه مایع  لباسشویی و با دست آنها را بشویید و به هیچ عنوان داخل لباسشویی نیندازید.

پیشنهادی:  معرفی سبک کلاسیک در طراحی دکوراسیون

هرگز شال و روسری های زمستانی خود را اتو نکنید، زیرا گرما باعث از بین رفتن حالت آنها می‌شود بدلیل بافت خاصی که پارچه آنها دارند، پس بهتر است از اتو کردن آنها خودداری کنید.

نکته بسیار مهم دیگری که راجع به شال و روسری زمستان وجود دارد این است که اگر شال و روسری شما خیس شد و یا شسته شده بودند هرگز آنها را آویزان نکنید، به دلیل وزن بالایی که دارند و همچنین خیس بودنشان به هیچ عنوان آنها آویزان نکنید زیرا باعث شل شدن بافت پارچه می شود. بهتر است که آن را روی یک سطح صاف یا روی سینی یا میز پهن کنید تا در هوای آزاد خشک شود.

امروزه به دلیل گسترش آنلاین مارکت ها شما می توانید به راحتی از آنلاین شاپها و سایت های مختلف شال و روسری خود را خریداری کنید.

در این مقاله سعی کردیم تا نکات مهم راجع به خرید شال و روسری های زمستانی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانیم حتی بدون مراجعه حضوری به مراکز فروش شال و روسری خرید خود را به صورت مطمئن انجام دهید از خرید تان راضی باشید.

مطلب پیشنهادی

ریخته گری چیست

ریخته گری یکی از فرآیندهای مهم و حیاتی در صنایع مختلف است که به وسیله‌ …