رزرو هتل ارم کیش با پایین ترین هزینه در رادار361

در سفر به جزیره کیش اقامت در برخی از هتل‌های کیش از تنوع بسیاری بالایی برخوردار هستند. امکانات و خدمات هتل‌ها ساعات خوش و ماندگاری برای مهمانان ایجاد می‌کنند. در رزرو هتل کیش به صورت آنلاین شما می‌توانید با تمام شرایط و ویژگی‌های هتل به صورت کامل آشنا شوید و پس از مقایسه گزینه‌های مختلف بهترین مورد را انتخاب نمایید. سایت گردشگری رادار361 که به صورت حرفه‌ای در زمینه صنعت هتلد‌اری و رزرو هتل فعالیت دارد می‌تواند شما را یاری کند. این سایت با عملکرد آسان برای کاربران رزرو هتل کیش و دیگر شهرها را آسان‌تر کرده‌است. با هتل ارم کیش در ادامه بیشتر آشنا خواهید شد.

dskfjchnbrlh49rotlhb98ybhuib whcfxwfhwiojf 300x200 رزرو هتل ارم کیش با پایین ترین هزینه در رادار361

معرفی هتل ارم کیش

هتل ارم کیش در یکی از مناطق مرتفع جزیره کیش و در نزدیکی ساحل نیلگون خلیج فارس قرار دارد. ساختمان هتل با نمایی زیبا و حالت پلکانی برای اکثر اتاق‌ها و سوئیت‌ها چشم‌اندازی از دریا و طلوع و غروب خورشید را به نمایش می‌گذارد. واحدهای اقامتی هتل از 210 اتاق، 140 سوئیت آپارتمان در محوطه ، 30 سوئیت رویال و پرزیندنت در محوطه اصلی تشکیل شده‌است. محوطه بیرونی هتل با طراحی آبنمای زیبا و گل و گیاه‌های متنوع و فضایی سرسبز محیطی آرام و دل‌نشینی برای مهمانان محیا کرده‌است. این هتل 9 طبقه با انواع رستوران‌ها و سالن‌های مختلف و امکانات عالی اقامت مناسبی را برای مهمانان ارائه می‌دهد.

fmcjnrbhcobgcihb ibfhrbfbhhcfhuihfcwftgh 300x200 رزرو هتل ارم کیش با پایین ترین هزینه در رادار361

خدمات هتل ارم کیش

خدمات عالی هتل ارم کیش از زمان ورود مهمانان به جزیره آغاز می‌شود. مهمانان با خدمات ترنسفر توسط هتل می‌توانند مسافت فرودگاه تا هتل را سپری کنند. در فضای لابی و هتل خدمات ویژه‌ای برای معلولین طراحی شده‌است. خدمات دستگاه واکس کفش، لاندری و باربری در سطح عالی در هتل انجام می‌گردند. مسافران برای گردش در جزیره به راحتی می‌توانند با خدمات خرید بلیط هواپیما توسط هتل و گشت نیم‌روزی و تور در میان مراکز دیدنی شهر گردش کنند. خدمات روم‌سرویس و نگهداری از کودکان و تاکسی سرویس برای مهمانان هتل نیز وجود دارند.

پیشنهادی:  پیرزن هفتاد ساله، پدیده وزنه برداری شد

خدمات پذیرایی و رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل توسط نیروهای حرفه‌ای در محیطی زیبا و لوکس به مهمانان ارائه می‌شوند. رستوران گردان 180هتل با ظرفیت 200 نفر در محیطی باز و فضایی دل‌نشین و حرکت گردانی تجربه متفاوت را برای مهمانان ایجاد می‌کند. رستوران رویال در فضایی شیک و آرام همراه با موسیقی با گنجایش 350 نفر انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می‌کند. رستوران صدف با طراحی و دکوراسیون زیبا از صدف‌ها و نمایی به سمت دریا به صورت ویژه برای صرف صبحانه همراه با انواع نوشیدنی‌های مختلف طراحی شده‌است. کافی‌شاپ جام، تراس و چایخانه سنتی با طراحی‌های مختلف تنوع بالایی را برای ارائه خدمات پذیرایی برای مهمانان فراهم کرده‌است.

ckrjhf9irinhnfhhruicfgbruihbfbwiurbhroij 300x215 رزرو هتل ارم کیش با پایین ترین هزینه در رادار361

امکانات هتل ارم کیش

امکانات رفاهی و ورزشی هتل ارم کیش از تنوع بالایی برخوردار است. زمین‌های ورزشی، سالن بیلیارد، زمین تنیس، وسایل بدنسازی از جمله این امکانات ورزشی در هتل هستند. استخر، سونا و جکوزی نیز در این هتل طراحی شده‌است. خدمات دیگری مانند آتلیه، مرکز خرید، خودپرداز، پارکینگ، اتاق سیگار، اتاق چمدان و صندوق امانات در هتل به مسافران ارائه می‌شود. واحدهای اقامتی در هتل از وسایل و دکوراسیون عالی برخوردارند که اسامی برخی از آنان شامل روم‌سرویس، دراور، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، صندوق امانات، چای‌ساز، میز تحریر، اینترنت، سیستم گرمایش و سرمایش و تلفن می‌شوند.

پیشنهادی:  رزرو هتل تبریز غرب ایران اسلامی با قیمت مناسب

fckmnrogtehibgvrchrencfgbkwhwehfwbehfweifhweik 300x194 رزرو هتل ارم کیش با پایین ترین هزینه در رادار361

سالن کنفرانس هتل با گنجایش 60 نفر برای برگزاری جلسات و همایش‌های کوچک مدیران طراحی شده‌است. برای مراسم‌های شلوغ سالن اجتماعات هتل با ظرفیت 200نفر همراه با بهترین خدمات پذیرایی و سیستم‌های صوتی و تصویر در هتل آماده شده‌است.

fcnonhiufhbhelyfbgwgryfg4w7w89e4yr43ryxv3ryuj 300x200 رزرو هتل ارم کیش با پایین ترین هزینه در رادار361

موقعیت مکانی هتل ارم کیش و فاصله تا مراکز مهم

در اقامت در هتل ارم کیش با فاصله نزدیک این هتل با بسیاری از مراکز مهم جزیره نگران خستگی مسیر نخواهید شد. مراکز تجاری پانیذ و پردیس 1و 2 کمتر از 1 کیلومتر با هتل فاصله دارند. کارتینگ و بولینگ مریم نیز تنها 2 کیلومتر با هتل فاصله دارند. در گردش در جزیره بازدید از پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان خالی از لطف نخواهد بود. شهر باستانی حریره تنها 13 دقیقه و کشتی یونانی 20 دقیقه با هتل فاصله دارند. فرودگاه در 8 کیلومتری از هتل قرار دارد.

cnjhgfnreuyghibbyghg8rryf49t7u98ty4ryw8uxr 300x177 رزرو هتل ارم کیش با پایین ترین هزینه در رادار361

هتل داریوش کیش یکی از هتل‌های نوساز در جزیره کیش است که می‌توانید به عنوان هتلی جایگزین هتل ارم کیش در روزهای شلوغ در سفر انتخاب نمایید. این هتل 5 ستاره 16 طبقه و 198 اتاق و سوئیت برای اقامت شما خواهد داشت. هتل کوروش کیش فاصله مناسبی با مراکز دیدنی و تجاری جزیره دارد. مراکز تجاری مرجان، ونوس، مروارید، ،پانیذ و پردیس از این جمله‌اند. هتل کوروش کیش اقامتی آرام همراه با امکاناتی مناسب مانند آتلیه، کافی‌شاپ، دستگاه واکس کفش، لاندری، کرایه اتومبیل، استخر، جکوزی و سونا ارائه می‌دهد.

پیشنهادی:  فوم بتن چیست؟

xfvkeojghuc9rugj9hriuhrwuechxfuwcuuyhrict7h584uyiorbyhx2orxj3hyrbuieok 300x172 رزرو هتل ارم کیش با پایین ترین هزینه در رادار361

مزایای رزرو هتل کیش با رادار361

در رزرو هتل کیش به صورت آنلاین می‌توانید برنامه‌ریزی درست و کاملی پیش از سفر خود داشته باشید. سایت رادار361 با معرفی هتل‌های کیش در ابتدا شما را با مشخصات هتل، امکانات و خدمات آن آشنا می‌سازد. این سایت به کاربران با استفاده از فیلترهای مختلف امکان پیداکردن هتل مناسب با شرایط خود را می‌دهد. این فیلترها درخصوص موضوعات میزان هزینه، فاصله هتل تا مراکز مختلف، سطح هتل و امکانات آن طراحی شده‌اند. نظرات دیگر مسافرانی که در آن هتل اقامت داشته‌اند نیز در سایت وجود دارد. تصاویر سالن‌ها و واحدهای اقامتی نیز به انتخاب شما کمک زیادی خواهد کرد.

سایت رادار361 با موتور جست وجوی خود و گردش در میان سایت‌های مختلف بهترین و ارزان‌ترین گزینه برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل را به شما معرفی خواهد کرد و اقامت مطمئن را به شما پیشنهاد خواهد داد.

مطلب پیشنهادی

مزایا عسل در دوران بارداری

بارداری یکی از مراحل مهم زندگی زنان است که نیازمند مراقبت و تغذیه مناسب است. …