چگونه کیف و کفش را ست کنیم؟

شیک پوشی و داشتن تیپ زیبا برای بسیاری از افراد اهمیت زیادی دارد. چرا که اولا طرز لباس پوشیدن افراد، نشان دهنده شخصیت آنهاست و دوما وضع ظاهری مناسب، اعتماد به نفس شخص را افزایش می دهد. برای شیک پوشی لازم نیست حتما از لباس های گران قیمت و مارک های معروف استفاده کنید بلکه کافی است شیوه ست کردن لباس ها و زیورآلات را بیاموزید و از آنها استفاده کنید. یکی از قسمت های مهم در ظاهر افراد، کیف و کفش آنهاست. معمولا آقایان به دلیل شغل خود و خانم ها برای حمل وسایلشان همیشه کیف به همراه دارند. برای اینکه انتخاب کنید می خواهید از چه نوع کیف و کفشی استفاده کنید، باید قواعد ست کردن کیف و کفش را بدانید.

wfvl3pooti3p4jt34wkjtclo4wptkjilerokjcweocfkjw 300x186 چگونه کیف و کفش را ست کنیم؟

توجه به شباهت در ست کردن کیف و کفش

برای ست کردن، خوب است کیف و کفشی را انتخاب کنید که طرح ها یا رنگ هایی شبیه به هم داشته باشند. لازم نیست کیف و کفش دقیقا همرنگ باشند بلکه شما می توانید یکی از رنگ های به کار رفته در کیف خود را در نظر بگیرید و کفشی با آن رنگ تهیه کنید. بر همین اساس مجبور نیستید یک کفش سبز را حتما با کیفی به همان رنگ ست کنید؛ در عوض می توانید از رنگ های نزدیک به آن مثل لجنی یا زیتونی استفاده کنید.

پیشنهادی:  بیمه بازنشستگی ملت چیست؟

به طور کلی خوب است همیشه کیف و کفش هایی دررنگ های مشکی و سفید و کرمی داشته باشید. این رنگ های خنثی تقریبا با هر چیزی ست می شوند و همیشه شیک و زیبا هستند. البته توجه داشته باشید فاکتورهای دیگری هم هستند که باید در ست کردن کیف و کفش به آنها توجه کنید.

توجه به جنس در ست کردن کیف و کفش

یکی از این فاکتورها، توجه به جنس کیف و کفشی است که می خواهید با هم ست کنید. قطعا ست کردن یک کفش پاشنه بلند براق با کوله پشتی چندان جالب به نظر نمی رسد. پس حتما به جنس کیف و کفش دقت کنید. کیف و کفش پارچه ای بهترین گزینه برای ست کردن است. همینطور کیف مخملی با کفش جیر یا مخملی نیز جلوه بی نظیری خواهد داشت. استفاده از کیف و کفش چرمی در محیط های رسمی بسیار مناسب بوده و شما را خوش پوش تر نشان خواهد داد.

پیشنهادی:  از شرایط بیمه زندگی چه می دانید؟

توجه به موقعیت یا مکانی که می خواهید بروید

مطمئنا نمی توان با کتانی ورزشی به مجلس عروسی رفت و استفاده از کیف مخصوص مهمانی نیز در محل کار پسندیده نیست. پس نکته بسیار مهم برای انتخاب کیف و کفش این است که موقعیت و مکانی که قرار است در آن حضور داشته باشید را تشخیص بدهید. اصولا کیف و کفش براق با جنس ورنی برای موقعیت ها و مراسم های رسمی کاربرد دارند و در مقابل کیف و کفش های جیر یا پارچه ای برای موقعیت های روزمره معمولی مناسب هستند. در انتخاب کفش قوانین دیگری نیز وجود دارند از جمله اینکه حتما کفشی را انتخاب کنید که در آن راحت باشید. البته نه به این معنا که با صندل در یک جلسه مهم کاری حاضر شوید! همانطور که استفاده از کفش پاشنه بلند نیز در گردش و پیاده روی های طولانی توصیه نمی شود. می توانید از هر نوع کفش با هر جنسی، راحت ترین آن را انتخاب کنید تا پای شما را اذیت نکند و در عین حال مناسب موقعیت و مکانی که در آن قرار دارید هم باشید.

پیشنهادی:  پرنده ای شبیه به شبح +عکس

fmgvnekrnhvgevrugfciuwckhigfwjehfjwehfkwcjehgfj 300x176 چگونه کیف و کفش را ست کنیم؟

توجه به ست کردن طرح دارها

استفاده از کیف و کفش های طرح دار اخیرا میان افراد زیادی محبوب شده است. اگر شما هم علاقه دارید از کفش و کیف های طرحدار و با کلاس استفاده کنید، حتما دقت داشته باشید که بین طرح کیف و کفشتان تناسب و هماهنگی وجود داشته باشد. علاوه بر این در صورتی می توانید از کیف و کفش های طرح دار استفاده کنید که لباس های شما ساده باشند.

در اواخر سال و حوالی عید نوروز، بسیاری از افراد به فکر خرید کیف و کفش و لباسهای تازه می افتند. عده ای هم در مسافرت های خود قسمتی از برنامه سفرشان را به بازارگردی و خرید سوغاتی اختصاص می دهند. یکی از محبوب ترین مکان ها برای خرید کیف و کفش، مراکز تجاری کیش هستند. شما می توانید با خرید بلیط ارزان کیش دقیقه 90 به این جزیره دیدنی سفر کنید و در کنار تفریح و گردش در کنار خانواده، خرید هیجان انگیزی را هم تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی

Tds چیست؟

Tds چیست؟ TDS یعنی محلول جامد معلق، یک معیار مهم برای اندازه گیری مقدار جامدات …