کاربرد های دوربین مدار بسته

eovnrrotugo5g5eho5go5igb585iy59otuhv5ioghe5ikgherigj 300x200 کاربرد های دوربین مدار بسته

سالهاست که برای برقراری امنیت فیزیکی یک خانه یا یک مجموعه تجاری از دوربین مدار بسته استفاده می شود. دوربین مدار بسته سالهای زیادی است که مورد استفاده ی بسیاری از مجموعه ها قرار می گیرد. این روزها با افزایش جرم و جنایت، ضرورت تهیه یک سیستم امنیتی مناسب بر هیچکس پوشیده نیست. این روز ها تمامی مجموعه های بزرگ و بیشترِ مجموعه های کوچک از دوربین مدار بسته استفاده می کنند. با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفته شدن ابزار ها، دوربین های مدار بسته نیز پیشرفته تر شدند به طوری که مدل های مختلفی از آنها موجود است. ممکن است در ابتدا انتخاب دوربین مدار بسته مناسب برای شما گیج کننده باشد، اما در زیر مدل های مختلف دوربین را به شما معرفی می کنیم.

egkmjerpgjepgjepojghoiethiotjgh9otjhoptjhpetol 300x246 کاربرد های دوربین مدار بسته

مدل های دوربین مدار بسته

مدل های مختلفی از دوربین تا کنون ساخته شده است که برای هرکدام از این مدل ها نیز محصولات مختلفی ارائه شده است. از جمله معروف ترین مدل های دوربین مدار بسته می توان به دوربین مدار بسته بالت یا گلوله ای، دوربین گنبدی یا دام، دوربین PTZ یا گردشی، دوربین مدار بسته لامپی، انواع دوربین های مخفی، دوربین مدار بسته باکس و … اشاره کرد که هرکدام از این مدل ها می توانند محصولات متعددی را با توجه به ویژگی هایشان داشته باشند. مثلاً دوربین ها می توانند دید در شب باشند و یا لنز آنها و کیفیت آنها با هم تفاوت داشته باشد.

پیشنهادی:  ساندویچ پانل سقفی

به طور مثال برای استفاده از دوربین ها در فضای باز از لنز های واید و یا لنز های با برد زیاد استفاده می شود. معمولاً در مشعات ساختمان ها دوربین های گنبدی بیشتر دیده می شوند.

بهترین برند دوربین مدار بسته

انتخاب بهترین برند دوربین مدار بسته در بین برند های مطرح جهان کار آسانی نیست. چرا که همگی آنها پیشرفته هستند و در بازار رقابت، محصوات خود را ارتقا می دهند تا نیاز های استفاده کنندگانشان را پاسخ دهند. از جمله مطرح ترین و بهترین برند های دوربین مدار بسته جهان می توان به برند های داهوا، هایک ویژن، سونی، پاناسونیک، اکسیس، هایلوک، یونی ویو و… غیره اشاره کرد.

پیشنهادی:  پیرزن هفتاد ساله، پدیده وزنه برداری شد

مقایسه فروشگاه اینترنی موصیفا با وبسایت سورس سکیوریتی

موصیفا و SourceSecurity فروشگاه های معتبر و به نام دوربین مدار بسته هستند که یکی در ایران و دیگری در خارج از کشور است. فروشگاه موصیفا یک فروشگاه به نام و معتبر دوربین مدار بسته در ایران است که به صورت تخصصی بر روی فروش دوربین مدار بسته و سایر محصولات امنیتی کار می کند. این وبسایت محصولات زیادی در دوربین مدار بسته ارائه می کند و یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی دوربین مدار بسته در ایران است. محصولات متعدد و همچنین پکیج های مختلفی از دوربین مدار بسته در موصیفا موجود است که شما می توانید با مراجعه به این وبسایت محصولات متنوع دوربین مدار بسته را خریداری فرمایید.

پیشنهادی:  تبلیغات موثر با چاپ تراکت و کاتالوگ

وبسایت SourceSecurity نیز یک فروشگاه مشهور دوربین مدار بسته در دنیا است که دفاتر فروش آن در نقاط مختلف جهان فعال است. این وبسایت نیز از برند ها و همچنین از مدل های مختلفی از دوربین به مشتریان خو دوربین مدار بسته ارائه می دهد.

برای مشاهده این وبسایت ها وارد لینک های زیر شوید.

موصیفا: https://b2n.ir/b10854

SourceSecurity: https://b2n.ir/b88172

مطلب پیشنهادی

ریخته گری چیست

ریخته گری یکی از فرآیندهای مهم و حیاتی در صنایع مختلف است که به وسیله‌ …