کرم های CC چیست و چه فوایدی دارد؟

%name کرم های CC چیست و چه فوایدی دارد؟

سی سی کرم چیست

سی سی کرم

CC کرم از جمله جديدترين و بهترین کرم های آرایشی به شمار میرود که بسياري از خانم‌ها از این کرم آرایشی استفاده می کنند.مراقبت کردن از صورت دربرابر اشعه خورشید یکی از مهمترین ویژگی های این کرم به شمار می رود. لکه های تیره و قرمزی که روی پوست وجود دارد به وسیله این کرم ها به خوبی پوشش داده می شود و همینطور روشن کننده پوست هم می باشد.

CC کرم چیست؟

CC مخفف Color Correction یا اصلاح رنگ هست. این کرم ها نسخه ای پیشرفته تر از کرم های بی بی هستند و برای رفع کردن قرمزی و زردی پوست استفاده می شود. این دسته از کرم های بی بی سبک ترند و در روی پوست به شما حس جدیدی از سبکی، نرم و پر مشابه می دهد و البته معمولاً مقدار SPF بالاتری هم نسبت به کرم های بی بی دارند.

البته در انواع گیاهی و طبیعی این نوع کرم ها به صورت معمول بدون SPF هستند و خاصیت مخالف چروک زورمند تری دارند. از دیگر خواص این کرم ها به خاصیت مخالف پیری، روشن تر کردن پوست هم میتوان اشاره کرد.

%name کرم های CC چیست و چه فوایدی دارد؟

سی سی کرم چیست

مزایای استفاده از کرم cc

کرم cc یک محصول آرایشی فوق العاده زیبا و کارامد هست، که به علت داشتن فواید گوناگون در سرتاسر جهان به تندی مورد توجه زنان علاقمند به زیبایی و سلامت پوست، قرار گرفته هست. بعضی از مهمترین فواید کرم سی سی به شرح زیر هست:

پیشنهادی:  بی‌بی کرم چیست و چه کاربردهایی دارد؟

محافظت از پوست

کرم ایده‌ال سی سی دارای مواد مخالف افتاب ملایم برای مراقبت از پوست دربرابر اشعه های uv هست. همینطور دارای خواص انتی اکسیدانی هست، تا بتواند از پوست دربرابر اسیب های رادیکال های ازاد محافظت کند.

پنهان کردن نواقص پوست

کرم cc به دلیل داشتن رنگدانه های معدنی طبیعی، دارای خاصیت اصلاح کنندگی و پوشیده کردن نواقص پوست هست. با استفاده از کرم سی سی میتوانید رنگ پوست صورت خویش را اصلاح کنید و نیز یک پایه بی عیب و نقص ایجاد نمایید.

%name کرم های CC چیست و چه فوایدی دارد؟

مزایای استفاده از کرم سی سی

پرایمر

کرم CC به علت داشتن فرمولاسیون خاص و منحصر به شخص مثل ترميم منفذها، کاهش قرمزی و رنگدانه ها و روشن کردن چهره هم مثل یک پرایمر عمل می کند و سبب می شود که ديگر به استفاده پرایمر بعنوان پایه آرایشی نیازی نداشته باشید. البته اگر پوست شما زیاد چرب و یا زیاد خشک هست، توصیه می کنیم برای مقاومت آرایش صورت از یک پرایمر مناسب استفاده کنید.

پیشنهادی:  چه داروهایی کچل می کنند؟

نم رسانی پوست

استفاده روزانه از کرم سی سی به علت هیدراتاسیون بودن آن سبب آبرسانی پوست و طراوت آن می شود.

%name کرم های CC چیست و چه فوایدی دارد؟

ویژگی خاص سی سی کرم

ویژگی خاص سی سی کرم چیست؟

استفاده از فن آوری خاص ریزکپوسلاسیون در کرم CC سبب می شود رنگ پوست صورتبه شکل یکسان و بهینه تنظیم شود. این کرم ناحیه های معیوب در پوست صورت مثلاً جای خراش،یا نواحی که برای طبیعی بنظر آمدن نیاز به پوشش بیشتر دارد را ترميم می کند.این کرمفاقد فارابین، روغن های معدنی و طلق می باشد.

روش استفاده از CC کرم

سی سی کرم را باید روی پوست پاک و خشک استفاده کنید. مقدار کمی از محصول را با کمک انگشت سبابه روی پوست قرار دهید و آنرا به صورت دورانی ماساژ دهید. همیشه از مقدار کمی کرم استفاده کنید و در صورت لزوم، مقدار آنرا کم کم افزایش دهید.

مناطقی را که قصد دارید پوشیده کنید مثل تیرگی های دور چشم یا اکنه های روی پوست را هم مد نظر داشته باشید. چنانچه از مشکلات پوستی رنج می برید، مدام چند رنگ سی سی کرم در کیف خود داشته باشید تا به راحتی آنها را محو نمایید.

در صورتی که تصمیم دارید خود را برای یک آرایش روزمره آماده کنید، استفاده از سی سی کرم به تنهایی کفایت می کند. ولی چنانچه قصد رفتن به مراسم مهمی را دارید، میتوانید  روی سی سی کرم از کرم پودر یا پنکک استفاده نمایید. حتی اگر لازم باشد میتوانید این روند را دو یا سه بار ازسرگیری کنید تا به سطح مطلوب پوشش برسید. در پایان هم از پودر فیکس یا اسپری فیکساتور برای پایان آرایش پوست خویش استفاده کنید.

چه موعد از کرم CC استفاده کنیم؟

کرم سی سی برای روزهایی مناسب هست که نمی خواهید آرایش غلیظ داشته باشید یا روزگار طولانی برای زیر سازی آرایش خود صرف کنید. ولی کرم CC از بی‌بی کرم (کرم BB) کاور بیشتری دارد، پس اگر روی صورتتان نقاط بیشتری برای محو کردن دارید مشابه جای جوش یا لک و نقاط تیره، پس کرم سی سی انتخاب مناسب تری هست.

میتوانید کرم سی سی را در روزهایی که میخواهید کرم پودر بزنید هم استفاده کنید و با این کار از مرحله های اماده سازی پوست برای زدن کرم پودر بکاهید. ترجیحأ از کرم سی سی که دارای ضدآفتاب هست استفاده کنید که در اینصورت باز یک مرحله ديگر از روال زیبایی روزانه خود می کاهید.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

روشهای خانگی پاک کردن رنگ مو

روشهای پاک کردن رنگ مو روش سریع و درست پاک کردن رنگ مو در صورتی …