کیف شما، معرف شخصیت شماست!

علم روانشناسی یک علم بسیار شیرین است، به گونه ای که علاوه بر روانشناسان، افراد عادی هم علاقه مند هستند تا افراد دیگر را روانشناسی کنند و به شخصیت درونی آنها پی ببرند. به همین دلیل به سراغ طالع بینی براساس سال و ماه تولد افراد می روند و یا سعی می کنند تا تست های مختلف روانشناسی را روی خود و دیگران پیاده سازی کنند و نتیجه را بررسی کنند. اما امروز می خواهیم به روانشناسی خانم ها بر اساس کیفشان بپردازیم!

شاید تعجب کنید و بگویید که این حرف ها خرافاتی بیش نیست. اما اینطور نیست. طبق علم زبان بدن، که در همه دنیا پذیرفته شده است، نحوه در دست گرفتن کیف توسط یک خانم می تواند شخصیت پنهان او را آشکار سازد!

امروز می خواهیم انواع کیف های زنانه را برای شما عزیزان معرفی کنیم و همزمان با معرفی کیف، ببینیم خانمی که این کیف را انتخاب می کند، چه ویژگی های شخصیتی دارد. در انتهای متن هم یک فروشگاه بسیار معتبر را برای خرید کیف زنانه به شما عزیزان معرفی می نماییم که در آن قیمت کیف زنانه بسیار مناسب و کیقیت اجناس بسیار بالاست، تا بتوانید این بار، متناسب با شخصیت خود، کیفتان را بخرید و در دست بگیرید!

ltvjn45uy45pyj4oi5vjyo54kmt 300x223 کیف شما، معرف شخصیت شماست!

شناخت انواع کیف و تیپ های شخصیتی

در ابتدای این مبحث، گفتن این نکته ضروری است که تمامی تحلیل های شخصیتی گفته شده، حالت صد درصدی ندارند، بلکه در اکثر قریب به اتفاق تیپ شناسی ها، این تحلیل ها می توانند درست باشند، اما شامل حال همه نخواهند شد.

کیف های دستی

کیف های دستی نوعی از کیف ها هستند که بر روی آرنج قرار می گیرند، و یا با دست (انگشتان دست) گرفته می شود، و غالباً هم یک بند بلند دارند که روی دوش قرار می گیرد و قابل جدا شدن است و اکثر خانم ها از این بند بلند استفاده نمی کنند.

پیشنهادی:  معرفی زوج های هالیوودی با فاصله سنی زیاد

تحلیل شخصیت: خانم هایی که از اینگونه کیف ها استفاده می کنند، و کیف را روی آرنج قرار می دهند، شخصیت پرقدرتی دارند. این خانم ها دارای اعتماد به نفس بالایی هستند و غالباً هم احساس ریاست و برتری دارند. این خانم ها کیفشان را هم بسیار دوست دارند و با قرار دادن کیف، روی آرنج، می گویند “کیفم را ببینید من کیفم را دوست دارم!”

خانم هایی که کیف را با دست نگه می دارند و همچون مردان کیف را در دست می گیرند، افرادی هستند که کارهای بسیار مهمی برای انجام دادن دارند و چگونگی در دست گرفتن کیف، آخرین چیزی است که می خواهند به آن فکر کنند. خانم هایی که پرمشغله هستند و به اصطلاح سرشان شلوغ است، کیف خود را اینگونه می گیرند.

کیف های مدل پستچی یا نامه رسان

این کیف ها که جزء محبوب ترین کیف ها هستند، دارای یک بند بلند می باشند که روی دوش انداخته می شود و در یک طرف بدن قرار می گیرد و یا به صورت ضربدری انداخته می شود.

تحلیل شخصیت: خانم هایی که کیف را روی شانه قرار می دهند و کیف به صورت عمودی در یک طرف بدن قرار می گیرد، نسبت به محیط اطرافشان زیاد هوشیار نیستند و غالباً هم حواس پرت هستند.

خانم هایی که کیف را به صورت ضربدری می اندازند، می خواهند که وسایل درون کیف و همچنین خود کیف زیاد جلب توجه نکند، این افراد دوست دارند که کیفشان مانند جزئی از لباسشان به نظر برسد و با این سبک انداختن کیف هم موفق میشوند، زیرا توجه کمی به کیف جلب می شود. این افراد با این سبک انداختن کیف نشان می دهند که اعتماد به نفس بالایی ندارند و زیاد هم راحت نیستند.

پیشنهادی:  تیپ و استایل چهره‌های ایرانی؛ بهاره رهنما ۱۰ساله از تهران

بعضی از خانم ها هم بند کیف را جمع می کنند و خود کیف را در بغل نگه می دارند، اینگوته افراد غالباً افرادی فرصت طلب هستند و با این سبک نگه داشتن کیف، نشان می دهند که وسایل بسیار مهمی دون کیف وجود دارد.

tvk4589yun450tnj45iotyj 300x195 کیف شما، معرف شخصیت شماست!

کیف های دوشی

این کیف ها دوبند در دو طرف کیف دارند که این دو بند روی شانه قرار می گیرند. این مدل کیف ها جزء محبوب ترین و پر فروش ترین کیف ها هستند و بدون شک، تمامی خانم ها این مدل کیف ها را در کمد کیف خود دارند.

تحلیل شخصیت: این مدل کیف ها زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که فرد وسایل زیادی برای قرار دادن در کیف دارد و یا قصد دارد به خرید برود. بنابراین پرواضح است که چنین خانمی، تمام فکرش درگیر مکانی است که قرار است به آنجا برود و به همین دلیل به ظاهر خود توجه کمی دارد.

کوله پشتی

کوله پشتی ها دارای دو بند هستند که از پشت بر روی دو شانه و یا یک شانه قرار می گیرند، این کیف ها غالباً توسط دانش آموزان و دانشجویان مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان مکملی برای تیپ های اسپرت، هم شناخته می شود. کوله پشتی ها غالباً یک دستگیره کوچک هم در بالای خود دارند که برای حمل دستی است اما کمتر اتفاق می افتد که کسی از آن استفاده نماید. کوله پشتی ها امروزه در طرح ها و رنگ ها و سایزهای بسیار متنوع موجود می باشند.

تحلیل شخصیت: خانم هایی که از کوله پشتی استفاده می کنند فعال و پر انرژی هستند و نیروی جوانی و شور و نشاط دارند. از جمله ویژگی های این خانم ها اجتماعی و محبوب بودن و دست و دلبازی است.

پیشنهادی:  جدیدترین عکسهای ریحانا Rihanna روی مجله ووگ Vogue

کیف های برند

امروزه دنیای مد، آکنده از برندهای شناخته شده ای است که در جای جای جهان مشغول فعالیت هستند. برند فرانسوی شنل و لویی ویتون و یا برندهای ایتالیایی گوچی و فندی، جزء محبوب ترین برندهای کیف در سراسر جهان هستند. این کیف ها کیفیت و زیبایی را در بالاترین حد خود دارند و همچنین قیمت کیف برند هم در جای خود قابل توجه است.

تحلیل شخصیت: خانم هایی که طرفدار خرید کیف برند هستند، در زندگی از بهترین چیزها استفاده می کنند و این بهترین بودنشان را هم به دیگران القا می کنند.

4trj45t9un54vvyjnv45ovyj5om 300x195 کیف شما، معرف شخصیت شماست!

معرفی فروشگاه آنلاین بگ مگ استور

حال که با انواع کیف و تیپ های شخصیتی افراد بر اساس مدل انداختن کیفشان، آشنا شدیم، زمان آن فرا رسیده است تا یک فروشگاه معتبر، برای خرید آنلاین کیف به را شما عزیزان معرفی کنیم. فراموش نکنید که کیف ها مکمل استایل و تیپ شما هستند و روی بالا بردن اعتماد به نفس شما تاثیر مستقیم دارند.

فروشگاه آنلاین بگ مگ یک فروشگاه بزرگ است که مجموعه بسیار متنوعی از انواع کیف های مد روز دنیا، از بهترین برندهای جهانی را برای بانوان ایرانی فراهم نموده است. این فروشگاه بزرگ، دردسرهای خرید حضوری را از میان برداشته است و لذت یک خرید امن و راحت را به شما ارائه نموده است.

این فروشگاه امکان خرید کیف زنانه و خرید کیف دخترانه را با مناسب ترین قیمت و با بهترین کیفیت، دارا می باشد. این فروشگاه سیاست خود را بر پایه اعتماد مشتری نهاده است و ارسال رایگان و پشتیبانی 24 ساعته در تمامی ایام هفته را حق مسلم مشتری می داند.

مطلب پیشنهادی

تیپ و استایل چهره‌های ایرانی؛ سفید بپوشید تا خنک بمانید!

تیپ و استایل و توجه به پوشش همواره از اصلی‌ترین نکات شخصیتی و از ویژگی‌های …