بهترین کرم پودر گریم عروس:

%name بهترین کرم پودر گریم عروس:

میکاپ، توی روز عروسی یکی از مهمترین مرحله های این جشن هست. و در میکاپ کرم پودرها جزو مهمترین محصولات هستند. پس خیلی مهمه از چه محصولی و با چه ویژگی استفاده میکنید که کرم پودر در طول روز حالتی کیکی به خودش نگیره و یا پاک نشه. یه سری از ویژگی هارو حتما باید برای انتخاب کرم چک کنید مثل:

  1. باید سبک باشه و پوست رو سنگین و اذیت نکنه
  2. محصول بدون روغن و چربی باشه و به هیچ عنوان اکسید نشه و تغییر رنگ نده.
  3. کرم پودر باید موندگاری بالایی داشته باشه و ترجیحا 24 ساعته باشه.
  4. ضد تعریق و رطوبت باشه و با گرما از بین نره
  5. فلاش بک نداشته باشه، یعنی بر اثر فلاش نور عکاسی توی عکس ها رنگش عوض نشه
پیشنهادی:  با هتل شیراز مشهد آشنا شوید

خب حالا میریم سراغ معرفی 4 تا از بهترین کرم پودرهایی که میتونید برای میکاپ روس ستفاده کنید.


کرم پودر مک:

%name بهترین کرم پودر گریم عروس:

کرم پودری با تکسچر فلوئیدی و بسیار سبک روی پوست . کرم پودر مک موندگاری 24 ساعته ای داره و فاقد هرنوع مواد مضر هست. این محصول رو میتونید برای انواع پوست استفاده کنید و خیالتون راحت باشه که در عکس ها رنگ پوست رو تغییر نمیده و در طول روز نه میکاپ رو کیکی میکنه و نه اون رو چرب نشون میده چرا که دارای خاصیت، آبرسانی 8 ساعته و کنترل چربی پوست هست.


کرم پودر نارس:

%name بهترین کرم پودر گریم عروس:

محصول بعدی برای کسایی که پوست خشک و یا نرمالی دارن خیلی خوبه. کرم پودر نارس موندگاری 16 ساعته ای داره و چون ترکیباتش باعث میشه که پوست مرطوب بشه شما خیالتون راحته که قرار نیست بعد از میکاپ پوستتون حالتی خشک و کیکی به خودش بگیره. کرم پودر نارس کاور نسبتا بالایی داره و فوق العاه سبک هست. این محصول فاقد هرنوع مواد مضر هست.

پیشنهادی:  ۶ هزار کیلومتر برای شکستن قفل عشق پیموده شد

کرم پودر استی لادر:

%name بهترین کرم پودر گریم عروس:

استی لادر کاور بسیار عالی داره و وقتی اون رو استفاده میکنید از شدت طبیعی بودنش روی پوست تعجب میکنید. این محصول موندگاری 24 ساعته داره و پوست رو تا آخر روز مات و یکدست نگه میداره. استی لادر میزان ترشح چربی پوست رو کنترل میکنه و اجازه نمیده پوست براق و درخشان بشه.


کرم پودر هدی بیوتی:

%name بهترین کرم پودر گریم عروس:

وآخرین معرفی، کرم پودر هدی بیوتی هست. محصولی گیاهی، مات و با کاور بسیار بالا. این کرم پودر، هیچ نوع مواد مضری نداره و باعث ایجاد جوش روی پوست نمیشه. هدی بیوتی محصولی ضدآب و ضد تعریق و رطوبته به شکلی که شما در گرم ترین و شرجی ترین هوا هم باشین باز هم مات و یکدست باقی میمونه. این کرم پودر گیاهی رو حتی حساس ترین پوست ها هم میتونند استفاده کنند.
قیمت و خرید کرم پودر هدی بیوتی

پیشنهادی:  حرفِ حساب در قاب تصویر

این 4 کرم پودر جزو بهترین محصولاتی هستن که میتونید برای گریم عروس استفاده کنید، اگر میخواید با محصولاتِ بیشتری آشنا بشین و آموزش های بسیار کاربردی راجب میکاپ و پوست ببینید کافیه وارد سایت مای سفورا بشید و در نهایت با خیالی مطمئن خریدتون رو انجام بدید

مطلب پیشنهادی

مزایا عسل در دوران بارداری

بارداری یکی از مراحل مهم زندگی زنان است که نیازمند مراقبت و تغذیه مناسب است. …