چگونه بدون عمل صورتی زاویه دار داشته باشیم؟

54yb46y46u6un7i چگونه بدون عمل صورتی زاویه دار داشته باشیم؟

صورت زاویه دار و گونه های برجسته جزو استانداردهای زیبایی جهان به شمار می روند. البته بسیاری از افراد چهره خود را بدون پیروی از استانداردهای زیبایی دوست دارند و میلی به تغییر آن دارند.

اما برخی از خانم ها و آقایان علاقه مندند چهره ای مطابق استانداردهای زیبایی داشته و با زاویه سازی صورت جذابیت ظاهری خود را افزایش دهند.

برای این کار می توان به سراغ عمل های زیبایی رفت که با ریسک بالایی همراه بوده و هزینه زیادی را به شما تحمیل می کنند. اما راهکارهای دیگری نیز برای زاویه سازی صورت وجود دارد و شما می توانید از لوازم آرایشی برای اصلاح زاویه صورت خود استفاده کنید.

در ادامه به آموزش زاویه سازی صورت با آرایش می پردازیم و نحوه استفاده از کانتور و هایلایتر در زاویه سازی فک را شرح می دهیم.

لوازم مورد نیاز برای اصلاح زاویه صورت با آرایش

اصلاح زاویه صورت با آرایش باعث می شود تا بتوانید عیوب و نواقص چهره خود را برطرف کرده و با اعتماد به نفس بالا در جمع حضور پیدا کنید.

همچنین می توانید از مواد آرایشی برای برطرف کردن دیگر عیوب چهره نیز استفاده کنید؛ به عنوان مثال با آموزش خط چشم برای درشت شدن چشم به راحتی و با چند تکنیک ساده چشمانتان را درشت‌تر و جذاب‌تر خواهید کرد.

در واقع اگر با نحوه استفاده صحیح از لوازم آرایشی آشنا باشید می توانید معجزه کرده و زیبایی چهره خود را صد چندان کنید. اما به نظرتان برای زاویه سازی فک با کانتور چه باید کرد؟

برای این کار ابتدا باید لوازم آرایشی مورد نیاز مانند کانتور، هایلایتر، رژگونه، براش، بیوتی بلندر و… را تهیه کرده و سپس دست به کار شوید. البته ذکر این نکته ضروری است که در حین کانتور کردن صورت، رنگ کانتور در نتیجه نهایی اثرگذار است.

پیشنهادی:  افزایش عمر وسایل خانگی

معمولاً توصیه می شود کانتور انتخابی شما تا 2 یا 3 درجه تیره تر از رنگ پوستتان باشد. همچنین پیش از زاویه سازی صورت با آرایش نیاز به زیرسازی پوست دارید که برای این کار احتیاج به لوازمی مانند پرایمر خواهید داشت.

آموزش زاویه سازی فک با کانتور

در حین کانتور و زاویه سازی صورت با آرایش ، زاویه سازی فک و از بین بردن غبغب اهمیت بسیار زیادی دارد. برای این کار در محلی با نور کافی برای کانتورینگ صورت قرار بگیرید.

برای زاویه سازی فک با کانتور ابتدا باید صورت خود را زیرسازی کرده و سپس با استفاده از یک براش مناسب کانتور کشیدن را از پشت گوش خود آغاز کنید. براش انتخابی شما باید زاویه دار یا مخروطی باشد. همچنین بهتر است کانتورهای پودری را انتخاب کنید که ماندگاری بیشتری دارند.

پس از انتخاب براش و کانتور مناسب از زیر گوش خطی روی فک خود بکشید و به سمت چانه حرکت کنید. به این صورت فک شما حالت زاویه دار پیدا می کند.

اما اگر قصد پوشش غبغب خود را دارید بهتر است از کمی کانتور در زیر گلویتان نیز استفاده کرده و به این صورت باعث لاغرتر به نظر رسیدن چهره و از بین رفتن غبغب خود شوید.

در آموزش زاویه سازی صورت با آرایش ، زاویه سازی فک و چانه به یکدیگر وابستگی دارند. بنابراین بعد از زاویه سازی فک لازم است با استفاده از کانتور چانه خود را تیز کنید. برای این کار با توجه به فرم چانه می توانید یک هلال در اطراف چانه کشیده و در قسمت زیرین لب خود از کانسیلر استفاده کنید.

5tv45by5unju76mi چگونه بدون عمل صورتی زاویه دار داشته باشیم؟

آموزش کانتور و زاویه سازی صورت

آموزش کانتور و زاویه سازی صورت به کانتورینگ فک و چانه محدود نمی شود. در واقع در این روش شما می توانید باعث کشیده تر به نظر رسیدن پیشانی، برجسته شدن گونه ها و کوچکتر به نظر رسیدن بینی خود شوید. در ادامه نحوه استفاده از کانتور و هایلایتر برای زاویه سازی دیگر اجزای صورت را شرح می دهیم.

پیشنهادی:  سرور مجازی چگونه ما را در بهینه سازی هزینه های هاستینگ کمک می کند؟

نحوه کانتور کردن بینی

در اصلاح زاویه صورت با آرایش ، کانتور کردن بینی اهمیت زیادی دارد. برای این کار باید از کانتوری استفاده کنید که رنگی ۱ تا ۲ درجه تیره تر از رنگ کانتور فک و چانه داشته باشد.

بعد از انتخاب کانتور مناسب ابتدا پوست صورت خود را زیرسازی کرده و سپس با استفاده از یک براش کوچک، زاویه دار و متراکم دو خط نازک و موازی در اطراف پل بینی خود بکشید.

این خط را تا نزدیکی ابروها ادامه داده و در نوک بینی به یکدیگر متصل کنید. البته در حین کانتور و زاویه سازی صورت با آرایش بهتر است فرم بینی خود را بشناسید و از الگوی مناسبی برای رفع عیوب بینی خود استفاده کنید.

بعد از کانتورینگ بینی، کمی هایلایتر روی پل بینی خود بکشید و در نهایت با استفاده از یک براش یا پد نرم خطوط ایجاد شده را محو کنید.

5v54yb45ynu6567 چگونه بدون عمل صورتی زاویه دار داشته باشیم؟

نحوه برجسته سازی گونه با کانتور یا رژگونه

در آموزش زاویه سازی صورت با آرایش کانتورینگ و برجسته سازی گونه از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع گونه های برجسته جزء استاندارد های زیبایی هستند و در حین میکاپ حتماً باید برای زاویه سازی این بخش از صورت خود اقدام کنید.

برای برجسته سازی گونه ابتدا پوست صورتتان را زیر سازی کرده و سپس استخوان گونه را پیدا کنید. برای این کار کافیست کمی لبخند بزنید تا استخوان سیب گونه کاملاً برآمده و مشخص شود.

بعد از آن در قسمت زیرین استخوان سیب گونه کانتور بکشید. دقت داشته باشید که رنگ کانتور انتخابی شما باید همرنگ کانتور مورد استفاده در زاویه سازی بینی باشد.

سپس روی استخوان سیب گونه رژگونه ای با رنگ تیره بزنید و در قسمت بالای آن از هایلایتر استفاده کنید. در انتها می توانید با استفاده از یک براش یا بیوتی بلندر مناسب خطوط ایجاد شده را محو کرده و باعث برجسته تر به نظر رسیدن گونه خود شوید.

پیشنهادی:  کاهش قیمت پروفیل، فرصت طلایی سازندگان

34tv35by6u65bu چگونه بدون عمل صورتی زاویه دار داشته باشیم؟

نحوه کانتورینگ پیشانی در زاویه سازی صورت

در آموزش کانتور و زاویه سازی صورت لازم است حتما قسمت پیشانی خود را نیز کانتور کنید. برای این کار در قسمت بالای پیشانی نزدیک به خط رویش موها کمی کانتور زده و در پایین این قسمت از هایلایتر استفاده کنید.

سپس با استفاده از براش مناسب خطوط ایجاد شده را محو کرده و باعث برجسته و زیباتر به نظر رسیدن پیشانی شوید.

جمع بندی

در این مقاله نحوه کانتور و زاویه سازی صورت با آرایش را شرح دادیم. در صورتی که قصد شرکت در یک میهمانی یا مراسم خاصی را دارید و به دنبال راهی برای برطرف کردن عیوب ظاهرتان می گردید، بهتر است زاویه سازی صورت را امتحان کنید.

به این صورت می توانید باعث کوچک تر به نظر رسیدن بینی، برجسته شدن گونه ها و تیزتر شدن حالت چانه خود شوید. همچنین می توانید با استفاده از روش کانتورینگ غبغب خود را محو کرده و حالت کشیده تری به گردن خود ببخشید.

البته توصیه می کنیم پیش از استفاده از روش کانتورینگ ابتدا فرم صورت خود را بشناسید و سپس در اینترنت به دنبال الگوی متناسب با فرم چهره خود بگردید. به این صورت می توانید چهره خود را بر اساس استانداردهای جهانی زاویه سازی کرده و تمامی مشکلات آن را رفع کنید.

در انتها توصیه می کنیم لوازم آرایشی مورد نظر خود را از برندهای معتبر بازار تهیه کرده و برای جلوگیری از مشکلات پوستی و پیری زودرس پوست، حتماً پیش از خواب پوست صورتتان را بشویید و از محصولات مراقبتی پوست استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی

مزایا عسل در دوران بارداری

بارداری یکی از مراحل مهم زندگی زنان است که نیازمند مراقبت و تغذیه مناسب است. …