عمل پرینورافی بخیه زیاد میخورد ، به هر حال تیغ میخورد اون منطقه ، و برش داده میشود و بافت اضافه برداشته میشود . حداکثر درد در چند ساعت اول بعد از عمل لابیاپلاستی میباشد . که با یک مسکن خیلی معمولی میشود این درد رو کنترل کرد . و این موضوع خیلی برای بیمار اذیت کننده نیست .

عمل پرینورافی بخیه زیاد میخورد ، به هر حال تیغ میخورد اون منطقه ، و برش داده میشود و بافت اضافه برداشته میشود . حداکثر درد در چند ساعت اول بعد از عمل لابیاپلاستی میباشد . که با یک مسکن خیلی معمولی میشود این درد رو کنترل کرد . و این موضوع خیلی برای بیمار اذیت کننده نیست .

واژینوپلاستی ، تحت بی حسی موضعی میتونه انجام بشود ، میتوان در مطب به صورت سرپایی انجام داد ، یا در کلینیک یا در بیمارستان ، با یک خواب کوچیک ( بیهوشی عمومی ) انجام بشه ، که البته توصیه ما انجام جراحی در بیمارستان ، و تحت بیهوشی هست . به خاطر اینکه امنیت بهتری دارد هم کار برای جراح لابیاپلاستی راحت تر است . و هم اینکه نتیجه بهتری برای بیمار دارد .

tkif3kj0983nut3o9nt3iu44yht 300x259 عمل پرینورافی بخیه زیاد میخورد ، به هر حال تیغ میخورد اون منطقه ، و برش داده میشود و بافت اضافه برداشته میشود . حداکثر درد در چند ساعت اول بعد از عمل لابیاپلاستی میباشد . که با یک مسکن خیلی معمولی میشود این درد رو کنترل کرد . و این موضوع خیلی برای بیمار اذیت کننده نیست .

یکی از مهمترین عواملی که سبب میشود افراد به کلینیک زیبایی لابیاپلاستی مراجعه کنند را میتوان هزینه لابیاپلاستی دانست ، هزینه جراحی لابیاپلاستی نقش مهمی در انجام جراحی لابیاپلاستی دارد . اما دقیقا هزینه های این جراحی چگونه است . هزینه های لابیاپلاستی به چند عامل بستگی دارد که میتوان به مهمترین آن به شرح زیر اشاره کرد.

پیشنهادی:  نظم بخشیدن به انباری و فروشگاه با استفاده از قفسه طوسی فلزی | مقاومت بسیار بالای قفسه انباری راک در برابر ماشین آلات سنگین

تخصص و تجربه دکتر و جراح زنان ، تجربه دکتر خیلی مهم است .هماهنطور که میدانید لابیاپلاستی جای حساسی هست . و اگر دکتر زنان تجربه کافی نداشته باشد . زندگی مریض به شدت دچار مشکل خواهد شد.

برخی از دکترها هستن که هزینه گزافی می گیرند که این میتواند به بالای 20 میلیون تومان تمام شود . اما چرا این هزینه جراحی لابیاپلاستی اینقدر فرق دارد  و مریض باید به کجا مراجعه کند ؟ به چه کسی مراجعه اعتماد کند . خب ! شاید نکته اینجاست که کسی که لابیاپلاستی میخواهد انجام دهد یک سری موارد را باید رعایت کند ، اول متخصص زنان خوب پیا کند و رزومه دکتر زنان لابیاپلاستی را از مراجع مختلف از جمله سایت های اینترنتی و سایت های پزشکی زنان دراورد . دوم اینکه ایا لابیاپلاستی در مطب انجام میشود یا در بیمارستان ؟ اگر در بیمارستان انجام شود که هزینه ان 2 الی 3 میلیون اضافه میشود . اما اگر در مطب انجام شود 2 الی 3 میلیون کمتر میشود . مورد سوم اینکه بجز لابیاپلاستی چه چیز دیگر لازم دارد .

پیشنهادی:  هدیه روز دانش آموز

ولی در بعضی از موارد ، واقعا اشکالات واقعی در لابیاها وجود دارد ، که میتونیم با انجام جراحی انها رو برطرف کنیم . و زیباتر کنیم.مثلا ممکن هست که لابیاپلاستی غیر قرینه گی خیلی واضح ای توش مشاهده شود . یا اینکه بیش از حد بزرگ باشند و یا چین های متعدد داشته باشند ، که هم از نظر رنگ و هم از نظر زیبایی و هم از نظر بهداشتی مشکلاتی را برای اون فرد ایجاد می کنند . و میتوانند باعث عدم اعتماد به نفس خانم ها ، در مورد شکل ظاهری بدن خودش باشند ، و باعث کاهش میل جنسی ، و کاهش لذت جنسی ، و کاهش ارگاسم در اون خانم بشوند ، که در این موارد توصیه ما انجام جراحی و رفع این اختلالات میباشد . ولی متاسفانه ، در فرهنگ ما و در جامعه ما خیلی خانمها به خاطر ، شرم و حیا که دارند ، یا خیلی هاشون به خاطر ترس از درد ، ترس از جراحی لابیاپلاستی ، به پزشک مراجعه نمی کنند ، و یا از انجام جراحی اجتناب می کنند . ولی این مشکل همیشه با انها است ، و همیشه یک تیکه از ذهن شان ، درگیر این قضیه است ، این موضوع باعث اختلال در زندگی جنسی انها میشود .

پیشنهادی:  (تصاویر) ربات‌ها همه جا هستند!

مطلب پیشنهادی

مزایا عسل در دوران بارداری

بارداری یکی از مراحل مهم زندگی زنان است که نیازمند مراقبت و تغذیه مناسب است. …