بیمه بازنشستگی ملت چیست؟

همه ما در طول دوره زندگی خود به دوران پیری و از کار افتادگی فکر کرده ایم، آیا تا به حال در مورد آن اقدامی انجام داده‌ایم؟ با بیمه بازنشستگی ملت، از این پس می توانید تا حد امکان به دور از مشکلات گریبان گیر دوران میانسالی باشید. دوران میانسالی و پس از آن پیری یکی از دوره های بسیار حساس برای هر فردی می باشد چرا که دیگر افراد در این سنین توان کار کردن مثل سابق را ندارند و این موضوع باعث کاهش درآمد آن ها خواهد شد.  امروزه با در نظر گرفتن شرایط جامعه، نمی توان با درآمد های پایین زندگی خوبی را به جریان در آورد. از طرفی دیگر، حقوق بازنشستگی افراد ممکن است آن قدر زیاد نباشد تا کفاف یک زندگی عادی را بدهد. همچنین سنین بالا افراد را بیشتر در معرض ابتلا به انواع بیماری ها قرار می دهد که برای مراقبت از خود و پیشگیری از ابتلا به بیماری های مختلف، باید راه چاره ای اندیشید که این خود نیز هزینه بر خواهد بود. به همین دلیل از همین حالا باید درباره آن فکری جدی داشته باشید. لازم به ذکر است که اهمیتی ندارد تا سرمایه زیادی برای این کار در نظر بگیرید چرا که با بیمه بازنشستگی م می توانید از همین حالا به فکر تامین آینده ای درخشان برای خود و خانواده تان باشید. در کنار دریافت حقوق بازنشستگی، می توانید از بیمه بازنشستگی ملت و مزایای آن نیز بهره مند شوید. خرید بیمه زندگی نوعی آینده نگری به حساب می آید.

erfrck3i409jtuy45y9u45y9j54op 300x213 بیمه بازنشستگی ملت چیست؟
Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2014-10-11 05:19:27Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

با بیمه بازنشستگی ملت بیشتر آشنا شوید

این نوع بیمه بازنشستگی  هم به نوعی سرمایه گذاری است و هم نوعی پوشش بیمه ای محسوب می شود؛ یعنی  به بیمه گذار کمک می کند تا از سرمایه خود حداکثر استفاده را کرده و از آن سود کسب کند؛ از سویی دیگر اگر بیمه گذار تحت پوشش بیمه بازنشستگی ملت در طول مدتی که قرارداد جاری است، درگیر بیماری و یا خطرات دیگری شود، بیمه با پرداخت غرامت به خود شخص بیمه گذار و یا ذینفع او، این خسارت را جبران می کند. تعیین مبلغ دریافتی تحت پوشش، به عهده بیمه گذار است.

با سرمایه گذاری در شرکت ملت می توانید در حال حاضر از مزایای آن بهره مند شوید و در آینده هم مستمری خود را دریافت کنید.

در بعضی شرایط، بیمه‌گذار  تصمیم می‌گیرد که قبل از رسیدن زمان بازنشستگی، پس انداز بیمه عمر را دریافت کند و از آن استفاده کند. به این عمل که بیمه‌گذار قبل از تمام شدن مدت بیمه و زودتر از موعد تعیین شده، اندوخته خود را مورد استفاده قرار می‌دهد، بازخرید بیمه عمر می‌ گویند. برای این کار، بیمه‌گذار باید به صورت مکتوب، درخواست خود را به شرکت بیمه پاسارگاد تحویل دهد.

پیشنهادی:  آشنایی با کپیتال اکستند فارکس

خرید بیمه عمر بهترین هدیه ای است که میتوانید به خودتان بدهید.

شرایط بازخرید بیمه عمر پاسارگاد به چه صورت است؟

برای بازنشستگی باید به این صورت اقدام کرد که پس از حداقل ۶ ماه از پرداخت حق بیمه، بیمه‌گذار درخواست خود را برای بازخرید بیمه عمر به شرکت خبر اطلاع می‌دهد. در این شرایط، پس انداز بیمه عمر با کم شدن  یک سری هزینه‌های اداری قابل برگشت است.

2rk340ptiu3094tu349tj34iotj 300x164 بیمه بازنشستگی ملت چیست؟

نحوه پرداخت حق بیمه بازنشستگی پاسارگاد :

حق بیمه مورد نظر از طریق چند روش قابل درداخت است که در ادامه به موارد مهم لت می پردازیم.

  • پرداخت حق بیمه به صورت مبلغ عدد ثابت با نحوه پرداخت از پیش تعیین شده
  • پرداخت حق بیمه به صورت درصدی مشخص از حقوق بیمه‌گزار با نحوه پرداخت از قبل تعیین شده
  • پرداخت حق بیمه عمر پاسارگاد برای هر شخص به صورت از پیش مشخص شده به اضافه‌ی قسمتی از آن به صورت درصدی که نحوه پرداخت آن نیز از پیش تعیین شده است.

علاوه بر این، در بیمه عمر  پاسارگاد، این امکان میسر است که مبلغی را تحت عنوان سپرده در بیمه بازنشستگی پاسارگاد قرار داد. این سپرده قادر است با سود دهی بیشتر، باعث افزایش دریافتی مستمری برای بیمه‌گزار شود.

تناسب موجود بین حق بیمه و افزایش حقوق در بیمه بازنشستگی پاسارگاد

با مد نظر قرار دادن اینکه سالانه حقوق و فایده‌های بیمه‌شدگان بیشتر می‌شود، بیمه‌گذار می‌تواند با درخواست از بیمه پاسارگاد، بخواهد حق بیمه‌ بازنشستگی پاسارگاد او نیز افزایش یابد. کارفرماها قادر هستند سنوات کارمندان خود را تحت عنوان سپرده در بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد و یا همچنین افزایش در حق بیمه عمر، به بیمه عمر بازنشستگی وارد کنند و به این صورت باعث افزایش سرعت رشد اندوخته بیمه نامه عمر و در نهایت، باعث افزایش مستمری دریافتی در آینده شوند. بیمه بازنشستگی توکو امتیازات ویژه ای دارد.

زنان خانه دار بازنشسته شده،  حقوق مستمری دریافت می کنند به این صورت که  اگر ۲۰سال حق بیمه را پرداخت کرده باشند، با پا گذاشتن در سنین بالاتر از۵۵ سالگی بازنشسته شده و حقوق دریافت می کنند.قطعا چنین شرایطی برای هر زن خانه داری بسیار پر اهمیت بوده و باید سعی شود که تمام زنان خانه دار با این بیمه آشنا شوند.

wer4k5jht9u35oit 300x225 بیمه بازنشستگی ملت چیست؟

پرداخت بیمه درمانی فرزندان، از ویژگی های بارز بیمه بازنشستگی زنان خانه دار

زنان خانه دار درصورتی که فرزند داشته باشند با پرداخت حق سرانه درمان می توانند از بیمه درمان برای فرزندان خود استفاده کنند اما این درصورتی که مرد خانه بیمه نداشته باشد.

شرایط حقوق بازنشستگی زنان خانه دار به چند صورت است و بستگی به حق بیمه پرداختی شما دارد که به سه صورت پرداخت صورت می گیرد وشرایط حقوق هریک متفاوت است.

پیشنهادی:  عجیب ترین و چندش آورترین غذاهای جهان را بشناسید

وجه پرداختی در قرارداد حق بیمه بازنشستگی زنان خانه دار

۱۲درصدی ۱۴درصدی و ۱۸درصدی است که حقوق هریک را درادامه مطلب درج می کنیم:

حق بیمه پرداختی ۱۲درصدی به این صورت است که اگر فردبیمه شده قبل از بازنشستگی دار فانی راوداع کند، حقوق مستمری وی به خانواده او پرداخت نمی شود. اما اگر پس از بازنشستگی فوت کند فرد بیمه شده مستمری به خانواده او تعلق می گیرد.

اگر حق بیمه بازنشستگی زنان خانه دار ۱۴درصدی باشد، چه فرد قبل بازنشستگی فوت کند چه پس از آن حقوق مستمری به خانواده او تعلق خواهدگرفت و خانواده فرد بیمه شده ای که حق بیمه۱۸درصدی پرداخت کرده

چه فرد پس از بازنشستگی جه قبل از بازنشستگی فوت کند به خانواده او حقوق مستمری تعلق می گیرد و به علاوه آن  خانواده می توانند پوشش از کارافتادگی وخدمات درمانی نیز از بیمه فرد فوت شده دریافت نمایند.

خوشبختانه شرایط پرداخت حق بیمه کوثر دارای انعطاف زیادی است و بیمه گذار می تواند به سه صورت و در سه زمان بندی دلخواه حق بیمه را واریز کند:

پرداخت به صورت هر سه ماه یکبار، یعنی پرداخت در چهار قسط در سال

پرداخت به صورت هر شش ماه، یعنی سالی دو بار

و پرداخت سالانه به صورت یکجا

هر چه زمان پرداخت حق بیمه در زمان های طولانی تری انجام شود، شمل تخفیفات و سود بیشتری می شود. بیشترین تخفیف شامل حال کسانی می شود که حق بیمه خود را به صورت سالانه پرداخت می کنند.

مزایای بیمه بازنشستگی کوثر

مزایای زیادی که بیمه بازنشستگی کوثر در اختیار داوطلبان گذاشته است، این بیمه را تبدیل به یکی از جذاب ترین ها در صنعت بیمه برای تضمین آینده و پشتوانه فوق العاده ای برای زمان مشکلات کرده است:

بیمه عمر کوثر پشتوانه بزرگ وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح را به همراه دارد.

یکی از مهم ترین مزیت های این بیمه ، معافیت از مالیات بر درآمد و همچنین مالیات بر ارث است، به این مفهوم که سرمایه پس انداز شده مشمول مالیات نمی شود.

امکان پرداخت سود تضمینی با درصد ثابت به سرمایه بیمه گذار  وجود دارد.

امکان پرداخت سود مشارکت در سرمایه گذاری ها

امکان دریافت مستمری ماهانه به صورت حقوق بازنشستگی

امکان دریافت تمام اندوخته بیمه به صورت یکجا

بعد از پایان ششمین ماه بیمه، شما می توانید بیمه نامه خود را بدون هیچگونه خسارتی بازخرید کنید.

در بیمه بازنشستگی کوثر شما امکان دریافت وام بدون ضامن و با بهره بسیار کم را خواهید داشت.

امکان تعیین وارث و ذینفع و حتی تغییر آن به دلخواه وجود دارد.

پیشنهادی:  درمان سینوزیت با عسل

در این بیمه، امکان تغییر مبلغ تعیین شده پرداختی بیمه خود را خواهید داشت و در اول هر سال بیمه ای می توانید اقدام به این تغییر نمایید.

ارائه پوشش امراض خاص اشاره شده در بیمه نامه تا 30 درصد سرمایه فوت در نظر گرفته شده

ارائه پوشش نقص عضو دقیقا  100 درصد سرمایه فوت تعیین شده

بیمه عمر دائم : یکی دیگر از انواع بیمه عمر، بیمه عمر دائم است. بیمه عمر دائم برای کل عمر بیمه شده باقی می ماند مگر اینکه بیمه گذار از پرداخت حق بیمه دست بردارد یا بیمه نامه را تسلیم نکند. معمولاً گران تر از بیمه عمر زمانی است. بیمه نامه های زندگی همه در ازای پرداخت حق بیمه به ارائه دهنده بیمه در طول مدت بیمه نامه، مزایای خود را ارائه می دهند. یکی از انواع بیمه عمر  بیمه عمر مادام العمر است که فقط برای مدت زمان معینی مانند 10 یا 20 سال طول می کشد که در طی آن بیمه گذار باید تأثیر مالی از دست دادن درآمد را جبران کند. بیمه عمر دائمی نیز دارای مزایای فوت است اما تا زمانی که حق بیمه حفظ می شود، برای عمر بیمه گذار باقی می ماند و می تواند شامل ارزش نقدی باشد که در طول زمان ایجاد می شود.

بیمه تمام عمر :  بیمه کل زندگی یکی از انواع بیمه عمر دائمی است که ارزش نقدی را جمع می کند. بیمه عمر ارزش نقدی به دارنده بیمه این امکان را می دهد که از ارزش نقدی برای اهداف زیادی مانند منبع وام یا پول نقد یا پرداخت حق بیمه استفاده کند.

بیمه عمر مشترک و انفرادی :  همان طور که می دانید انواع بیمه عمر، هم به صورت مشترک وهم به صورت انفرادی قابل خرید است. در بیمه عمر مشترک، فرد بیمه شده می‌تواند به همراه خود فرد دیگری را نیز بیمه کند. به عبارت دیگر فرد بیمه شده می تواند برای هر دو نفر یک حق بیمه را پرداخت کند. این بیمه نامه به صورت زمانی نیز ارائه می‌شود.

بیمه مستمری : یکی از بهترین و پرطرفدارترین انواع بیمه عمر، بیمه مستمری است. در این نوع بیمه نامه افراد در طول زندگی خود مستمری را پرداخت می کنند و در نهایت آن به یک سرمایه قابل اطمینان تبدیل می شود. فرد بیمه شده می تواند در هر زمان بیمه را بازخرید کرده و مبلغ را به صورت یکجا دریافت نماید.

بیمه عمر گروهی : بیمه عمر گروهی یکی از جدیدترین انواع بیمه عمر است که همانطور که از نامش پیداست به صورت گروهی انجام می شود. این نوع بیمه ها اغلب برای انجمن ها و شرکت ها و… مناسب می باشد.

مطلب پیشنهادی

مزایا عسل در دوران بارداری

بارداری یکی از مراحل مهم زندگی زنان است که نیازمند مراقبت و تغذیه مناسب است. …