همه چیز درباره ارز دیجیتال سندباکس

اگر تجربه ورود به بازار ارزهای دیجیتال را داشته باشید حتما نام رمز ارزهای جدیدی که به این بازار عرضه می­شوند را شنیده­اید. از جمله ارز دیجیتال سندباکس را در این مورد می­توان نام برد.

در این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل به این مسئله بپردازیم که سندباکس چگونه رمز ارزی است و چگونه شکل گرفته و مزایا و معایب آن چه هستند. ما را تا پایان همراهی کنید.

45vt45y46ybu57n67u6 همه چیز درباره ارز دیجیتال سندباکس

منظور از سندباکس SAND چیست؟

سندباکس را می­توان اینگونه معرفی کرد که نوعی بازی است که در بین کاربران فضای دیجیتال دارای محبوبیت بالایی است. در پلتفرم سندباکس کاربران می­توانند آواتارها، زمین و املاک خود را بسازند و در نهایت آنها را مورد معامله قرار دهند.

در حقیقت می­توان گفت که سندباکس در زمره بازی­های متاروس قرار دارد که بواسطه آن مرز بین واقعیت و دنیای مجازی شکسته می­شود. سندباکس هم بر روی بلاک چین اتریوم ایجاد شده است و درآمدزایی لازم را برای کاربران خود دارد.

توکن پروژه سندباکس SAND است که ارز دیجیتال محسوب می­شود. همه تراکنش­ها و معاملات در این بازی بواسطه استفاده از این ارز دیجیتال انجام می­گیرند. کاربران برای گسترش میزان دارایی خود هم به این توکن نیازمند خواهند بود.

جالب است بدانید که کاربرانی که ارز دیجیتال SAND را هولد کرده­اند می­توانند برای توسعه پلتفرم سندباکس رای دهند و در توسعه آن مشارکت داشته باشند.

سندباکس چگونه ساخته شد؟

آرتور مادرید و سباستین بروگت نام دو نفری هست که نسبت به خلق سندباکس اقدام کرده­اند. هدف آنها از طراحی و عرضه این ارز دیجیتال ایجاد اتصال بین صنعت گیمینگ و ارزهای دیجیتال است. این هدف آنها با بنیانگذاری شرکت Pixowl محقق شد.

مادرید و بروگت هر دو از فارغ­التحصیلان رشته کامپیوتر و اقتصاد هستند. آنها بعد از تاسیس شرکت خود، در بازی­های بی­شماری شرکت کرده و در نهایت موفق به راه­اندازی سندباکس به عنوان یکی از پروژه­های شرکت Pixowl شدند.

پیشنهادی:  سرور مجازی چگونه ما را در بهینه سازی هزینه های هاستینگ کمک می کند؟

پس به صورت خلاصه و مطابق با آنچه که تا کنون گفته شد، می­توان گفت که هدف از ساخت سندباکس آن بوده است که دنیایی را خلق کنند تا کاربران بواسطه خرید و فروش زمین و املاک و NFTها بازی را استارت زده و در طی مسیر هم به کسب درآمد برسند.

423rtc35yt45vy5bu76 همه چیز درباره ارز دیجیتال سندباکس

نشان اختصاری سندباکس چیست؟

SAND نماد اختصاری سندباکس به شمار می­رود که معمولا صرافی­های معتبر آن را مورد پشتیبانی قرار داده و با سرچ این نماد در قسمت جستجوی صرافی­ها قیمت ارز دیجیتال سند باکس و سایر اطلاعات در مورد خرید و فروش آن را می­توانید مشاهده کنید.

ارز دیجیتال سندباکس چه کاربردهایی دارد؟

سندباکس دارای کاربردهای مختلفی است که در ادامه به آنها اشاره می­شود:

کاربران در فضای متاروسی سندباکس می­توانند در طی بازی به جمع­آوری توکن SAND اقدام کنند و توکن­های گردآوری­شده خود را جهت ارتقا بازی هزینه کنند. توسعه­دهندگان سندباکس هم می­توانند در عوض دریافت ارز دیجیتال سند، به کاربران خود ارائه خدمات کنند.

از آنجایی که سندباکس یک موقعیت مشارکتی در صنعت گیمینگ محسوب می­شود، به کسانی که توکن SAND را دارند اجازه رای دادن را می­دهد. این اجازه دخالت در تصمیم­گیری­های سندباکس بستگی به میزان توکن کاربران دارد.

روش کار ارز دیجیتال سندباکس

سندباکس دارای سه بخش اصلی به شرح زیر است:

VoxEdit خصوصیتی است که بواسطه آن به کاربران اجازه داده می­شود تا در جهان مجازی اشیایی را بسازند. این سازه­ها را دارایی هم می­گویند. پروتکل ERC-1155 برای ساخت دارایی­ها مورد استفاده قرار می­گیرد. بواسطه قراردادهای هوشمند یا Smart Contract اشیا سه بعدی ساخته­شده به شکل NFT درمی­آیند.

پیشنهادی:  با هتل شیراز مشهد آشنا شوید

سندباکس مارکت پلس Sandbox Marketplace هم نوعی بازار به شمار می­رود که کاربران به واسطه استفاده از آن می­توانند دارایی­های خود بعد از آپلود شدن را به فروش برسانند.

قسمت دیگر Sandbox Game Maker یا بخش بازی­ساز است که در این قسمت کاربران اجازه دارند تا برای ساخت دارایی خود اقدام کنند. لازم است بدانید که برای ساخت دارایی هم نیاز به ابزار یا دانش خاصی نیست چرا که ابزارهای قدرتمند در اختیار کاربر هستند که فقط باید سلیقه و هدف خود را مشخص کرده و نسبت به استفاده از آنها اقدام کند.

به این ترتیب گفته­شده کاربر در دنیای متاروس و با استفاده از پلتفرم سندباکس نسبت به ساخت دارایی می­تواند اقدام کرده و به کسب درآمد و سود برسد.

جزییاتی در مورد خرید و فروش سندباکس

طبیعتا همه می­دانند که یکی از روش­ها برای رسیدن به انواع راه های درآمد دلاری مراجعه به صرافی­های معتبر است. برای خرید و فروش سندباکس هم به مانند خرید و فروش سایر ارزهای دیجیتال می­توان به صرافی­های معتبر مراجعه کرد و پس از طی مراحل ثبت­نام و انجام فرایند احراز هویت می­توان نسبت به تبدیل دارایی خود به سندباکس و یا انجام هر گونه معامله با این رمز ارز اقدام کرد.

34tcv45y6b5u76i67 همه چیز درباره ارز دیجیتال سندباکس

صرافی­های معتبری چون بایننس، گیت آیو، یونی سواپ، لاتکون را می­توان صرافی­هایی دانست که این ارز دیجیتال را پشتیبانی می­کنند و کاربران می­توانند با خیال راحت اقدام به خرید و فروش سندباکس کنند.

کیف پول مناسب برای نگهداری سندباکس

اگر قصد سرمایه­گذاری و یا هولد کردن ارز دیجیتال سندباکس را دارید حتما نیازمند تهیه یک کیف پول خواهید بود. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی کیف پول­های امن در این زمینه بپردازیم.

کیف پول لجر نوع مناسب و ایمن برای نگهداری سندباکس به شمار می­رود. در مورد کیف پول­های موبایلی و دسکتاپ هم می­توان از کیف پول تراست والت نام برد که برای استفاده با موبایل مناسب است و همینطور از کیف پول اتمیک هم باید نام برد که هم برای استفاده با موبایل و هم با دسکتاپ طراحی شده است.

پیشنهادی:  یک گاو در آمریکا ۳ قلو زایید!

سخن آخر

در این مقاله در مورد ارز دیجیتال سندباکس برای شما صحبت کرده­ایم. سندباکس را می­توان نوعی ارز متاروسی در نظر گرفت که هدف از ایجاد آن پیوند بین صنعت گیمینگ و ارز دیجیتال است.

با استفاده از این پلتفرم به ساخت دارایی اقدام کرده و در طول بازی با جمع­آوری توکن SAND کسب درآمد کرده و مطابق با میزان توکن­ها هم امکان دخالت در تصمیم­گیریها برای کاربر وجود دارد.

در این مقاله به تاریخچه و به بنیانگذاران این ارز دیجیتال اشاره کرده و همینطور روش کار و روش نگهداری آن را هم مورد بحث قرار داده­ایم.

سوالات احتمالی

در این قسمت به بررسی پاسخ سوالاتی پرداخته­ایم که در دسته سوالات پرتکرار قرار دارند.

پلتفرم سندباکس دارای چند نوع توکن است؟

این پلتفرم علاوه بر این که توکن اختصاصی خود با نام SAND را دارد، دارای دو توکن دیگر هم هست: توکن به نام دارایی Assets و توکن زمین Land.

امنیت ارز دیجیتال سندباکس چگونه است؟

سندباکس بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و از این رو برای تایید تراکنش­های خود از فرایند اثبات سهام استفاده می­کند. منظور آن است که دارندگان ارز دیجیتال سندباکس می­توانند تراکنش­ها را تایید کنند.

بنابراین مطابق با استانداردهای ERC-20 و همچنین مطابق با این که تراکنش­ها بوسیله کاربران دارای ارز دیجیتال سندباکس تایید می­شوند، امنیت این ارز دیجیتال به خوبی برقرار است.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

مزایا عسل در دوران بارداری

بارداری یکی از مراحل مهم زندگی زنان است که نیازمند مراقبت و تغذیه مناسب است. …