چه جوری بدون سئو فروش دارید؟!

2ropf3jt9guj4jty45n8i45uj 300x193 چه جوری بدون سئو فروش دارید؟!

اگر یک وب‌سایت تجاری داشته باشید، احتمالاً استراتژی‌هایی را برای بهبود بهینه‌سازی موتور جستجو خود امتحان کرده‌اید. اگر هم نداشته باشید که احتمالاً یا نمی‌دانید سئو چیست؟ یا ممکن است به سئو سایت تسلط نداشته باشید! اما می‌دانید که برای جذب ترافیک به وب‌سایت شما، این روش بسیار تأثیرگذار است.

برای اینکه کسب‌وکار شما ارزشمند باشند، باید در مسیر افزایش فروش باشد و این امر از طریق سئو محقق می‌شود.

چرا سئو برای فروش مهم است؟

برای درک نحوه اتصال سئو به فروش، به درک کاملی از نحوه عملکرد بهینه‌سازی نیاز دارید. این یک فرایند مداوم است که به موتورهای جستجو کمک می‌کند وب‌سایت شما را پیدا کنند و اطمینان حاصل کنند که در نتایج جستجو نشان داده می‌شوید.

شما برای یافتن سایت خود به موتورهای جستجو نیاز دارید تا بتوانند ترافیک جستجوی مرتبط را برای شما ارسال کنند. این بازدیدکنندگان وب‌سایت سرنخ‌هایی هستند که شما باید آنها را به مشتری تبدیل کنید. این مفهوم به‌عنوان تبدیل در مارکتینگ شناخته می‌شود. رتبه بالا در نتایج جستجو به‌منظور جذب ترافیک وب‌سایت است که این ترافیک لازمه ایجاد تبدیل است.

آیا می‌دانستید روزانه بیش از 3.5 میلیارد جستجو در گوگل انجام می‌شود؟ بسیاری از جستجوها برای محصولات و خدمات هستند، از جمله آنچه می‌فروشید.

هرچه بتوانید ترافیک مرتبط‌تری جذب کنید، شانس بیشتری برای تبدیل آن بازدیدکنندگان به مشتری خواهید داشت.

چگونه می‌توان با سئو فروش را افزایش داد؟

تلاش‌های بازاریابی شما باید ارزش ارائه دهند. اتصال سئو به فروش بسیار مهم است. زیرا، در حالت ایدئال، می‌تواند مشتریان جدیدی را در تمام طول هر روز به وب‌سایت شما بیاورد. وب‌سایت شما یک ابزارفروش قدرتمند است و زمانی که در دسترس نیستید یا فروشگاه مثلاً لوازم‌یدکی شما بسته است لوازم شما بازهم به فروش می‌رسد.

هدف شما باید این باشد که آن بازدیدکنندگان را به وب‌سایت خود بیاورید و آن‌ها را به مشتریانی تبدیل کنید که یک‌بار یا به طور منظم از شما خرید می‌کنند. اگر در حال جذب ترافیک به وب‌سایت خود هستید و این بازدیدکنندگان تبدیل نمی‌شوند، دارید درآمدی بالقوه را از دست می‌دهید.

پیشنهادی:  جراحی بینی آقایان

متقاعد نشده‌اید که سئو برای فرایند فروش شما ارزشمند است؟ آیا می‌دانستید که ۱.۹ میلیارد نفر در سراسر جهان در سال ۲۰۱۹ به‌صورت آنلاین کالا خریداری کرده‌اند؟ Search Engine Journal می‌گوید که بیش از 25 درصد از مردم اولین نتیجه جستجوی ارگانیک و بیش از 55 درصد روی سه مورد اول کلیک می‌کنند. اگر در رتبه‌بندی‌های برتر هستید، ارزش آن را متصور شوید. سپس تصور کنید اگر نباشید چه چیزی را از دست خواهید داد.

نکاتی برای افزایش فروش با سئو

افزایش فروش از طریق سئو یک تلاش مستمر خواهد بود، اما همان‌طور که در بالا یاد گرفتید، زمانی که شما به‌درستی آن را انجام دهید می‌تواند نتیجه دهد. هیچ فرمول کامل یا ترکیبی از مراحل وجود ندارد. در عوض، استراتژی‌هایی برای بهبود نتایج و تاکتیک‌هایی وجود دارد که می‌توانید آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای کسب‌وکار شما مفید است.

این نکات را برای استفاده از سئو برای کمک به رشد فروش خود امتحان کنید:

استراتژی کلمه کلیدی

استراتژی کلمات کلیدی باید هر کاری را که در سئو انجام می‌دهید هدایت کند، زیرا به شما کمک می‌کند محتوای ارزشمندی را که خوانندگان می‌خواهند ایجاد کنید. شما باید کلمات کلیدی ارزشمندی را شناسایی کنید که به شما امکان می‌دهند ترافیک وب‌سایت مرتبط را هدف قرار دهید و آن‌قدر محبوب نیستند که میلیون‌ها نفر از آنها استفاده کنند.

به‌عنوان‌مثال، ممکن است هرگز نتوانید برای “کفش” رتبه بگیرید، اما مطمئناً ممکن است بتوانید برای نوع خاصی از کفش در منطقه خرید خود مثل خرید کفش در صادقیه تهران در رتبه‌بندی باشید.

پیشنهادی:  درآمد دلاری با خرید دستگاه‌‌های ماینر

محتوای باکیفیت بالا

هنگامی که کلمات کلیدی مهم را شناسایی کردید، باید محتوای وب‌سایت را با استفاده از آن کلمات کلیدی برای جذب بازدیدکنندگان ایجاد کنید. محتوای باکیفیت بالا بر اساس کلمات کلیدی برای انواع مختلف مقالات آنلاین، مانند پست‌های وبلاگ ویدئو و راهنماها ایجاد کنید. محتوای خود را معتبر و ارزشمند کنید. مشتریان بالقوه باید آن را بخوانند و مطمئن شوند که شما راه حلی قابل‌اعتماد برای مشکلات آنها هستید.

سئو داخلی

مراقب سئوی داخلی خود باشید تا به موتورهای جستجو کمک کنید محتوای شما را کشف کنند. یاد بگیرید که چگونه از کلمات کلیدی خود به‌درستی استفاده کنید و محتوا را در صفحه ساختار دهید تا برای موتورهای جستجو خواندن و برای جستجوگران دسته‌بندی آن راحت باشد.

شما هر صفحه از وب‌سایت خود و هر محتوای جدیدی را که منتشر می‌کنید باید بهینه کنید. اگر محصولات را به‌صورت آنلاین می‌فروشید، توضیحات محصول باید منحصربه‌فرد باشد و با درنظرگرفتن موتورهای جستجو و مشتری شما نوشته شود. از کلمات کلیدی و زبان واضح استفاده کنید.

تجربه کاربری (UX)

تجربه‌ها و مطالعات نشان داده که بازدیدکنندگان وب‌سایت برای صفحاتی که دیر بارگذاری می‌شوند و وب‌سایت‌هایی که پیمایش در آنها سخت است صبر زیادی ندارند. شما بهتر است که این نوع تجربه را برای کاربرانتان بهبود ببخشید.

این احتمال وجود دارد که با بهبود زمان بارگذاری صفحه، پاک‌کردن منوها و پیمایش شما و حذف لینک‌های مرده، کاربران شما در سایت بمانند و به خرید ادامه دهند و این موضوع نرخ تبدیل شما را افزایش می‌دهد.

سئوی محلی

همان‌طور که در بالا ذکر شد، جستجوهای محلی برای کسب‌وکار شما ارزشمند هستند و می‌توانند ترافیک وب‌سایت کسب‌وکار شما را افزایش دهند. به دنبال فرصت‌هایی برای استفاده از سئوی محلی برای نشان‌دادن در جستجوهای شهر یا منطقه تحویل خود باشید.

پیشنهادی:  نهنگ ولگرد نیمی از کره زمین را شنا کرد!

از کلمات کلیدی محلی و صفحات فرود برای کمک به جذب این ترافیک به کسب‌وکار خود استفاده کنید. به یاد داشته باشید که محتوای خود را برای این کاربران موبایل پسند کنید.

یک صفحه سؤالات متداول (FAQ) اضافه کنید

سؤالات متداول مشتریان شما چیست؟ صفحات شبکه‌های اجتماعی خود را بررسی کنید و از تیم خدمات مشتری و فروش خود بپرسید. ایرادات رایجی را که باعث تردید خریداران می‌شود یا سؤالات رایج در مورد نحوه انجام فروش خود را شناسایی کنید.

اگر بتوانید صفحه‌ای ایجاد کنید که به این سؤالات پاسخ دهد، می‌توانید به خریداران کمک کنید تا بدون ترک وب‌سایت شما، تردیدهای خود را پشت سر بگذارند. آنها را مجبور نکنید منتظر تماس یا ایمیل شما باشند.

روند فروش خود را هموار کنید

هنگامی که ترافیک وب‌سایت خود را افزایش دادید و به بازدیدکنندگان اطمینان دادید که منبع قابل‌اعتمادی از راه‌حل‌ها را پیدا کرده‌اند، مطمئن شوید که این سرنخ‌ها به فروش تبدیل می‌شوند. زمانی که شخصی تصمیم می‌گیرد از کسب‌وکار شما خرید کند چه اتفاقی می‌افتد.

آیا آنها مستقیماً از وب‌سایت شما خرید می‌کنند؟ آیا آنها باید با شما تماس بگیرند؟ کار را برای آنها آسان کنید و با رفع تأخیر یا موانع، روند فروش را هموار کنید.

درک اینکه چگونه جستجو بر فروش آنلاین شما تأثیر می‌گذارد، یک گام ضروری برای رشد کسب‌وکار شما است. بهترین رویکرد یک استراتژی یکپارچه است که همه چیزهایی را که در اینجا موردبحث قرار گرفته است را در برمی‌گیرد و اطمینان حاصل می‌کند که می‌دانید چه کسی و چرا هدف قرار داده‌اید. این باعث می‌شود که تحقیقات کلمات کلیدی و تلاش‌های سئو شما در مسیر درست نگه داشته شود.

مطلب پیشنهادی

مزایا عسل در دوران بارداری

بارداری یکی از مراحل مهم زندگی زنان است که نیازمند مراقبت و تغذیه مناسب است. …