کولر گازی ایرانی چی بخریم؟

45yb5u67n57 کولر گازی ایرانی چی بخریم؟

تولید کنندگان امروزه شرایط را برای خریدارن سخت کرده اند. البته وجود تولید کنندگان زیاد خود مزیتی بسیار فوق العاده می باشد چرا که تنوع محصولات و ایده ها را به نمایش گذاشته است. اما از آن جهت شرایط برای خریداران سخت است که تنوع بسیار باعث سردرگمی شده است.

از جهتی وجود برند های معتبر خارجی نیز در بازار وجود دارد که باعث شده است مصرف کنندگان محصولات را با یکدیگر مقایسه کنند. ولی زمانی که به قیمت محصولات خارجی بر می خوریم باز مجدد به سراغ محصولات با کیفیت داخلی می رویم.

امروزه تنوع برند های کولر گازی در ایران زیاد شده است. و این برند ها تحت کیفیت های مختلف تولیدات خود را دنبال می کنند. وجود قیمت مناسب برخی برند ها و کیفیت مشابه نمونه های خارجی  با کولر گازی های داخلی باعث شده است تا مجموعه صنیع خانی این سوال مبنی بر اینکه کولرگازی ایرانی چی بخریم را برایتان توضیح دهد.

انواع برندهای کولر گازی ایرانی

شرکت های زیادی در عرصه تولید و عرضه انواع کولر گازی ها در ایران فعالیت می کنند. اما برند های محبوبی که کیفیت خود را نشان داده اند تعداد محدودی می باشند که از جمله می توان به برند های: ایران رادیاتور، تک الکتریک، ایساتیس و اسنوا اشاره کرد.

این محصولات از آن جهت محبوبیت خود را میان مردم زیاد کرده اند که توانسته اند علاوه بر کیفیت محصولات خود خدمات پس از فروش بهتری در بازار عرضه کنند. همچنین این محصولات در هر جای ایران که بخواهید می توانید به آن دسترسی داشته باشید و همچنین تداوم و استمرار خوبی در بازار داشته اند.

پیشنهادی:  (تصاویر) پادشاه زولوها درگذشت

46yb46u65 کولر گازی ایرانی چی بخریم؟

 انواع کولر گازی ایرانی

زمانی که صحبت از کولر گازی می شود ذهن افراد به سمت کولر گازی های اسپیلت دار و داکتی سوق داده می شود. ولی وجود نیاز های متفاوت و همچنین طراحی های حرفه ای، تنوعی در کولر گازی ها به وجود آورده است که می توان به کولر گازی های زیر اشاره کرد:

  • دیواری یا اسپیلت
  • پنجره ای
  • ایستاده
  • پرتابل (قابل حمل)

 

کولر گازی اسپیلت

کولر گازی های اسپیلت به کولر گازی هایی گفته می شود که از دو بخش تشکیل شده اند که شامل دو یونیت داخلی و خارجی می باشد. در این نوع کولر گازی کمپرسور و کندانسور در یونیت خارجی و اواپراتور در یونیت داخل قرار می گیرند.

 

کولر گازی پنجره ای

ساده ترین نوع کولر گازی بی شک کولرگازی های پنجره ای می باشد. این مدل از کولر گازی ها بر خلاف اسپیلت ها از یک بخش تشکیل شده و قطعات تشکیل دهنده در یکدیگر ادغام شده است. این کولر گازی ها در حجم های کوچک هستند و از آنجایی که معمولا روی پنجره ها نصب می شوند به کولر گازی پنجره ای شهرت یافته اند.

پیشنهادی:  روباه صلیبی؛ گونه ای کمیاب با ظاهری خاص(عکس)

کولر گازی ایستاده

این کولر گازی ها را ممکن است در محیط های بزرگ مشاهده کرده باشید. در اماکن مذهبی، مکان های اداری و سالن جلسات نسبتا کوچک از این کولر گازی ها استفاده می شود. این مدل هم  از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است.

کولر گازی پرتابل (قابل حمل)

کولر گازی های پر طرفدار برای اتاق های کوچک می باشد. این مدل کولر گازی ها به صورت جامع بوده و به راحتی حمل می شوند و می توان در محیط های کوچک از آن ها استفاده کرد. سرعت خنک کنندگی مناسبی داشته و همچنین بازدهی بالایی برای سرد کردن اتاق هایی مانند اتاق خواب دارد.

چرا برند های بالا

سوالی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند این است که چرا برند هایی که در بالا ذکر شد بهترین های ایرانی هستند.

مجموعه صنیع با توجه به دغدغه مندی که برای مشتریان خود دارد برند هایی که در بالا ذکر شدند اعم از ایران رادیاتور، تک الکتریک، ایساتیس و اسنوا را با سایر برند ها مقایسه کرده است. و در نهایت به این نتیجه رسیده است که برند های نام برده برای ایران مناسب هستند.

از آن جایی ایران از لحاظ محیطی و جغرافیایی (آب و هوایی) دارای 4 فصل می باشد و مناطق گرم سیر بسیار دارد در برخی مناطق مانند جنوب وجود کولر گازی ها از اوجب واجبات می باشد. کولر گازی های ذکر شده در گرم ترین مناطق ایران بسیار کارایی مثبتی از خود نشان داده اند به همین دلیل این برند ها معرفی گردیدند.

پیشنهادی:  درمان قطعی خروپف با جراحی

rvtyb46ybn57uj6 کولر گازی ایرانی چی بخریم؟

خرید کولر گازی ایرانی

یکی از دغدغه های بزرگ ایرانیان خرید محصولات می باشد. زیرا تنوع برند در ایران زیاد می باشد و همچنین تنوع قیمت و کیفیت و همه این عوامل باعث شده است تا نتوان به راحتی یک خرید لوازم خانگی را انجام داد.

مجموعه صنیع خانی یکی از بزرگترین مراکز عرضه لوازم خانگی در ایران می باشد که هم فروش حضوری و هم فروش اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

در سایت مجموعه صنیع خانی تمامی برند های مذکور و برند های خارجی نیز وجود دارند و از همه مهم تر شما می توانید به راحتی هر محصولی را که می خواهید بیابید و با سایر محصولات مشابه مقایسه کنید و در نهایت بتوانید  خریدی مطمئن را برای خود رقم بزنید.

همچنین تمامی محصولات ضمانت نامه سلامت و اصالت داشته و نیز خدمات پس از فروش محصولات نیز ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کولر گازی ایرانی به سایت مجموعه صنیع خانی مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی

مزایا عسل در دوران بارداری

بارداری یکی از مراحل مهم زندگی زنان است که نیازمند مراقبت و تغذیه مناسب است. …