بهترین سایت های تولید محتوا

امروزه بیش از هر زمان دیگری اهمیت تولید محتوا ثابت شده است. تولید محتوا یکی از ارزشمندترین و مهم ترین راه ها برای موفقیت در دنیای دیجیتال است. همانطور که می دانید، در عصر حاضری که دیجیتال و فضای مجازی حرف اول را می زند، برای اینکه بتوانیم موفقیتی کسب کنیم باید محتوا های ارزشمند و با کیفیتی تولید کنیم. تولید محتوای با کیفیت باعث می شود تا مخاطبان بسیاری با کسب و کار و حرفه شما آشنا شوند. تولید محتوای ارزشمند و با کیفیت مستلزم رعایت قوانین و یک سری نکات است که باید به آنها عمل کنید. در برخی مواقع ممکن است که تولید محتوا برای برخی افراد سخت باشد. مانند تولید محتواهای تخصصی و حرفه ای که شاید در توان هر کسی نباشد. برای حل این مشکل برخی شرکت های دیجیتال مارکتینگ مشغول به کار هستند که تیم حرفه ای از نویسنده ها دارند تا بتوانند این مشکل را برای کسب و کارهای دیگر برطرف کنند. این شرکت ها تحت عنوان آژانس های محتوا، با توجه به نوع کسب و کار استراتژی هایی جهت موفقیت آنها وضع می کند و سپس شروع به تولید محتوا می کنند. ما در این مقاله به معرفی 4 مورد از بهترین سایت های تولید محتوا می پردازیم.

پیشنهادی:  چه جوری بدون سئو فروش دارید؟!

eflroovuj8ybg53ucnh3iutj3oihruweklecfjjhwrfkjrwef 300x203 بهترین سایت های تولید محتوا

  1. CLICKGIANT

شرکت CLICKGIANT سال 2011 در چرلستون تاسیس شد. این شرکت یک آژانس محتوا است که بر اساس رویکردی گوگل دوستانه بازاریابی محتوا می کند و ترافیک طبیعی هر سایت را از طریق سئو بالا می برد. این شرکت در زمینه های مختلفی همچون توسعه وب، مدیریت ppc و رسانه های اجتماعی فعالیت می کند و با بررسی نوع هر کسب و کار یک استراتژی مناسب تعیین می کند و با توجه به آن محتوا را پیش می برد. یکی از پروژه های قابل توجه CLICKGIANT همکاری آن با یک جواهر سازی بود. این شرکت توانست این مشتری خود را به یکی از موفق ترین برند های جواهرسازی در سطح فضای وب و آنلاین تبدیل کند.

پیشنهادی:  تصاویری شگفت انگیز که در مسابقه جهانی عکاسی از طبیعت برگزیده شدند

erfvmkoicghc3onyhtg34higu34xnfhi4ufyhoi4wyf8i8wxjfiwej 300x200 بهترین سایت های تولید محتوا

  1. گروه استراتژی ارتباطات CSG یا COMMUNICATION STATEGY GROUPS

گروه استراتژی ارتباطات CSG یک آژانس بازاریابی محتوا است که در دنور کولو، سال 2004 تاسیس شد. این شرکت که دارای تیم حرفه ای است در همه زمینه های محتوایی، آموزشی، خدماتی، روابط عمومی و تجارتی فعالیت می کند و به مشتریان خود مشاوره می دهد. یکی از پروژه های قابل توجه گروه استراتژی ارتباطات CSG همکاری با یک شرکت بازنشستگی بود. این شرکت به دنبال بدست آوردن پشتیبانی از یک سری فعالیت های تخصصی مختلف بود که گروه استراتژی CSG توانست در این زمینه با آنها همکاری ثمربخشی را داشته باشد.

ewfwreptvlo3thjw4kctjmo4wjtmiw4utp45mitgtkp4kgok 300x203 بهترین سایت های تولید محتوا

  1. VLUME NINE

شرکت VLUME NINE که در دنور تاسیس شده بود یک شرکت حرفه ای در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. این شرکت نه تنها در زمینه تولید محتوا، بلکه در زمینه های سئو، تبلیغات کلیکی گوگل یا گوگل ادوردز، بازاریابی و …تخصص دارد و به مشتریان خود مشاوره می دهد. این شرکت رزومه بسیار درخشانی دارد و تقریبا با هر نوع کسب و کاری همکاری کرده است. شرکت VLUME NINE در سال 2006 توانست به هزار برند تجاری کمک کند تا در زمینه تجارت الکترونیکی بتوانند به سطح بالایی دست پیدا کنند. پروژه های قابل توجه این شرکت همکاری با یک برند پوشاک بود که این شرکت توانست تمامی حساب های مجازی این برند را ارتقا ببخشد و میزان درآمد زایی آن را چندین برابر کند.

  1. FRACTL
پیشنهادی:  لحظه آخر مرجعی معتبر برای خرید تورهای گردشگری

شرکت بازاریابی FRACTL در سال 2012 در سن دیگو تاسیس شد. آژانس FRACTL یک شرکت بسیار تخصصی است که در زمینه هایی چون طرحی سایت، بازاریابی شبکه های اجتماعی، سئو، طراحی  UXو UI مشغول به فعالیت است. این شرکت همکاری های ارزشمندی داشته است و یکی از پروژه های قابل توجه آن همکاری با یک شرکت خدمات نرم افزاری تحت عنوان SaaS بود که توانست خدمات محتوایی ارزنده ای را انجام دهد به گونه ای که ارتباطات این برند به صورت قابل توجهی گسترش پیدا کرده بود.

مطلب پیشنهادی

مزایا عسل در دوران بارداری

بارداری یکی از مراحل مهم زندگی زنان است که نیازمند مراقبت و تغذیه مناسب است. …