بهترین موبایل گیمینگ اندروید سال 2022، ایسوس راگ فون 5

به جرعت می توان گفت گوشی Asus ROG Phone 5  بهترین گوشی مخصوص بازی موجود در سال 2022 است. ممکن است طراحی بزرگ و دقیق مخصوص  گیمران، جذابیت زیادی نداشته باشد، اما هدف در ارائه این گوشی، زیبایی آن نبوده است. با ما همراه باشید تا قدرتمند ترین گوشی گیمینگ جهان در سال 2022 را به شما معرفی کنیم.

wf5gvj045yu9n45vyh i54hyy 300x150 بهترین موبایل گیمینگ اندروید سال 2022، ایسوس راگ فون 5

قابلیت های گوشی موبایل راگ فون 5 ساخت کمپانی ایسوس

با این حالی که اجرای تمامی اپلیکیشن های اندروید موجود در گوگل پلی بر روی این گوشی مثل آب خوردن است، گیمینگ در ساخت گوشی راگ فون 5 اولویت دارد و ایسوس با صفحه نمایش AMOLED 144 هرتزی، دو باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، اسنپدراگون 888 رده بالا و 16 گیگابایت رم، سرعت پردازش بازی ها را ارتقا داده است.

پیشنهادی:  اقدام شجاعانه مرد جوان برای نجات یک پرنده از میان کوسه‌ها

این گوشی جدید کمپانی ایسوس می تواند تقریباً هر بازی موجود در اندروید را در حال حاضر اجرا کند، با قدرت کافی و با قیمت ارزان تر از پرچمداران بزرگ.

3frfk3jth3v4n09tvu95tj5o 300x150 بهترین موبایل گیمینگ اندروید سال 2022، ایسوس راگ فون 5

تجربه بازی با ماشه های لمسی که مستقیماً در کنار گوشی راگ فون 5 تعبیه شده است، بهتر می‌شود. همچنین اگر می‌خواهید قدمی فراتر بردارید، تعداد زیادی لوازم جانبی ارائه شده به صورتر سمی، از جمله دسته های بازی  Kunai 5 که طراحی شبیه به نینتندو سوییچ دارد، شما را با جهانی جدید در گیمینگ آشنا می کنند.

چه ایراداتی به گوشی گیمینگ راگ فون 5 وارد است؟

ایرادی که می توان از این گوشی گیمینگ دارای سیستم عامل اندروید گرفت، این است که وزن زیاد و ضخامت آن، گاهی مانع از انجام بازی های پر تنش می شود. همچنین گفته می شود این گوشی در زمانی که تحت فشار پردازشی قرار می گیرد، ممکن است داغ کند و دمای آن دست را آزار دهد.

پیشنهادی:  آیا از تاثیر نرخ میلگرد بر بازار مسکن باخبر هستید؟

tkj35gtvy5nt9n3uto93jhtih 300x150 بهترین موبایل گیمینگ اندروید سال 2022، ایسوس راگ فون 5

آیا خرید گوشی مخصوص بازی راگ فون 5 منطقی است؟

گوشی گیمینگ Asus ROG Phone بدون شک یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند موجود در حال حاضر است که دارای ویژگی‌های مخصوص بازی است که برخی واقعاً از آن لذت خواهند برد. با این حالی که قابلیت های بسیاری در این گوشی فوق العاده ارائه شده است، نسبت به گوشی های هم سطح خود، قیمت پایین تری دارد. این مسئله را می توان مزیت اصلی محصول کمپانی ایسوس در مقایسه با سایر رقبای فعال در تولید گوشی های گیمینگ دارای سیستم عامل اندروید دانست.

مطلب پیشنهادی

مزایا عسل در دوران بارداری

بارداری یکی از مراحل مهم زندگی زنان است که نیازمند مراقبت و تغذیه مناسب است. …