: قیمت گوشی سامسونگ، خرید اقساطی با بهترین قیمت بدون ضامن

کیفیت موبایل سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از بزرگترین غول‌های دنیای فناوری است که در زمینه ساخت انواع محصولات لوازم خانگی و همچنین گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد.

34tfjgyu4o9ynu45yj 300x300 : قیمت گوشی سامسونگ، خرید اقساطی با بهترین قیمت بدون ضامن

کمپانی سامسونگ گوشی‌های هوشمند خود را با تنوع بالایی از مدل‌ها در رده‌های قیمتی متفاوت طراحی و تولید می‌کند که از کیفیت ساخت بالا و امکانات جذابی برخوردار هستند و همواره موجب رضایت مشتریان در سطح جهانی شده‌اند.
در بازار ایران نیز گوشی موبایل سامسونگ جزو گوشی‌های پر طرفدار و پر فروش است که به خوبی امتحان خود را پس داده‌اند. گوشی‌های سامسونگ مجهز به بهترین سخت‌افزارها، چیپ‌های پردازشی قدرتمند و بدنه‌ای مقاوم هستند. همین موارد در کنار طراحی ظاهری شیک و زیبا سبب شده است تا موبایل‌های برند سامسونگ نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان فروش خوبی را داشته باشند و سامسونگ بتواند هر ساله جایگاه بالایی را در رتبه بندی برندهای پر فروش گوشی هوشمند در جهان داشته باشد.
تنوع بالایی از گوشی سامسونگ در بازار موجود است که از لحاظ نوع پردازنده، میزان حافظه، کیفیت نمایشگر، کیفیت دوربین، سایز صفحه نمایش و دیگر مشخصات فنی با یکدیگر متفاوت هستند که همین تفاوت‌ها بر قیمت گوشی سامسونگ تاثیر مستقیمی دارند.

گوشی سامسونگ اصل ساخت کدام کشور است؟

در زمان خرید گوشی سامسونگ شاید جملاتی چون گوشی سامسونگ ساخت ویتنام یا گوشی سامسونگ ساخت هند و از این موارد را شنیده باشید و این سوال برایتان پیش بیاید که گوشی سامسونگ اصل ساخت کدام کشور است و کدام کیفیت بالایی دارد.
در واقع کمپانی سامسونگ علاوه بر کشور کره جنوبی در کشورهای دیگری چون هند، برزیل، اندونزی، ویتنام و چین نیز کارخانه دارد و در آنها گوشی‌های موبایل خود را طراحی و تولید می‌کند. قطعاتی که در ساخت گوشی‌های موبایل سامسونگ در این کارخانه‌ها استفاده می‌شود همگی مشابه هستند و همچنین خط تولیدشان از لحاظ کنترل کیفیت و استانداردهای ساخت یکسان می‌باشند بنابراین گوشی‌هایی که در تمامی این کشورها تولید می‌شوند از نظر کیفیت ساخت و قطعات با یکدیگر تفاوتی ندارند.

پیشنهادی:  مزایا عسل در دوران بارداری

4tfk3j0tyuf45n09oyj4g5oyj54opyk 300x193 : قیمت گوشی سامسونگ، خرید اقساطی با بهترین قیمت بدون ضامن

بهترین موبایل سامسونگ

کمپانی سامسونگ با در نظر گرفتن نیازها و توان‌های مالی متفاوت افراد جامعه گوشی‌های هوشمند خود را در سری‌های مختلفی طراحی و تولید می‌کند. گوشی‌های سریA  سامسونگ شامل حجم وسیعی از گوشی‌های بالا رده، میان رده و پایین رده با امکانات بسیار خوب ولی نه بهترین می‌شود و رنج قیمت گوشی سامسونگ در این سری متنوع است و توان‌های مالی مختلفی را پوشش می‌دهند.

گوشی‌های پرچمدار، پر قدرت و همه چیز تمام شرکت سامسونگ در سریS  جمع شده‌اند و از قیمت بالایی برخوردار هستند به طوری که برخی از مدل‌ها حتی با قیمت گوشی آیفون نیز بربرای می‌کنند. اگر قصد خرید بهترین گوشی سامسونگ سری s را دارید این نکته را در نظر بگیرید که باید هزینه زیادی را بابت خرید صرف کنید.

در ادامه برای آشنایی شما عزیزان بهترین گوشی سامسونگ در سال 2021را نام برده‌ایم.

  • گلکسی اس 21 اولترا (Galaxy S21 Ultra)
  • گلکسی اس 21 (Galaxy S21)
  • گلکسی نوت 20 اولترا (Galaxy Note 20 Ultra)
  • گلکسی اس 20 پلاس (Galaxy S20 Plus)
  • گلکسی نوت 10 پلاس (Galaxy Note 10 Plus)
  • گلکسی اس 20 اف ای (Galaxy S20 FE)
  • گلکسی اس 10 ای (Galaxy S10e)
  • گلکسی زد فولد 3 (Galaxy Z Fold 3)
  • گلکسی زد فولد 2 (Galaxy Z Fold 2)
  • گلکسی زد فلیپ 3 (3 Galaxy Z Flip)
  • گلکسی زد فلیپ (Galaxy Z Flip)
  • گلکسی ای 71 فایو جی (Galaxy A71 5G)
  • گلکسی ای 31 (Galaxy A31)
  • گلکسی ای 21(Galaxy A21)
  • گلکسی ای 32 فایو جی (Galaxy A32 5G)
  • گلکسی ای 51 (Galaxy A51)
  • گلکسی ای 21 (Galaxy A21)
پیشنهادی:  Toothache: Causes, Treatment Options, and Prevention Tips

قیمت بهترین گوشی سامسونگ در مدل‌های بالا رده زیاد است و هر فردی توان پرداخت آن را ندارد بنابراین این نکته را فراموش نکنید که بهترین گوشی هوشمند برای شما مدلی است که متناسب با بودجه، نیازها و خواسته‌هایتان باشد بنابراین در زمان خرید گوشی باید انتظارات خود را اولویت بندی کنید و بر اساس نیازتان، قیمت گوشی موبایل و کارایی آن بهترین گزینه را انتخاب نمایید. برای مثال اگر یک گیمر نیستید نیاز به خرید گوشی گیمینگ با تعامل پردازنده بالایی ندارید چرا که قیمت گوشی سامسونگ در این مدل‌ها بالا است و شما تنها هزینه اضافی صرف بخشی از سخت افزار گوشیتان خواهید کرد که بدون استفاده خواهد ماند.

 2t359tyun435otj53otjm 300x193 : قیمت گوشی سامسونگ، خرید اقساطی با بهترین قیمت بدون ضامن

قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه سل

فروشگاه‌های بسیاری در سطح شهر و بستر اینترنت در زمینه فروش گوشی سامسونگ فعالیت دارند ولی قیمت‌ها در تمامی آنها یکی نیست. برای مثال ممکن است قیمت گوشی a32 در فروشگاهی بالاتر از فروشگاه دیگری باشد بنابراین در زمان خرید گوشی موبایل سامسونگ باید در انتخاب فروشگاه دقت کنید.
اگر قصد خرید گوشی موبایل سامسونگ را با بهترین قیمت بازار دارید ما به شما فروشگاه اینترنتی سل را پیشنهاد می‌کنیم. فروشگاه سل یکی از معتبرترین فروشگاه‌ها در بستر اینترنت است که در آن قیمت گوشی های سامسونگ نظیر قیمت گوشی a21s، قیمت موبایل سامسونگ s20، قیمت گوشی سامسونگ A02 ، قیمت گوشی سامسونگ S21 و دیگر مدل‌ها بهترین و مناسب‌ترین قیمت بازار است همچنین تمامی مدل‌ها با تضمین کیفیت به فروش می‌رسند در نتیجه خیالتان از بابت اصل بودن کالا راحت باشد.
علاوه بر مناسب بودن قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه سل قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی اپل و غیره نیز بهترین قیمت بازار است و شما می‌توانید گوشی دلخواه خود از هر برندی که مدنظرتان است را با قیمتی مناسب‌تر از اکثر فروشگاه‌ها خریداری کنید و کالا را در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

پیشنهادی:  بررسی ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری حرفه‌ای برای مسئولین دفاتر

خرید اقساطی گوشی سامسونگ از فروشگاه سل

در حال حاضر قیمت گوشی‌های برندهای خارجی از جمله سامسونگ نسبت به سال‌های گذشته بسیار بالا رفته است و شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم. در این شرایط اقتصادی حاکم بر کشورمان قدرت خرید بسیاری از افراد پایین آمده است و قیمت موبایل سامسونگ برایشان بالا است اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید یکی از بهترین راهکارها در این شرایط خرید گوشی قسطی از فروشگاه اینترنتی سل است.

فروشگاه اینترنتی سل با درک اوضاع نامناسب مالی که بسیاری از افراد دارند علاوه بر فروش نقدی در زمینه فروش اقساطی گوشی سامسونگ با بهترین شرایط نیز فعالیت دارد و شما می‌توانید گوشی سامسونگ دلخواه خود را از این فروشگاه با روش‌های متنوعی چون خرید اقساطی گوشی سامسونگ بدون چک، بدون ضامن، با سفته، با کسر از حقوق و… انجام دهید.
برای دریافت اطلاعات و راهنمایی لازم در خصوص شرایط و نحوه فروش اقساطی گوشی سامسونگ به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کرده و با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی

مزایا عسل در دوران بارداری

بارداری یکی از مراحل مهم زندگی زنان است که نیازمند مراقبت و تغذیه مناسب است. …