بهترین نمایندگی سرور hp در ایران

4tve5yvb6h5n68nim9o بهترین نمایندگی سرور hp در ایران

نمایندگی سرور hp به عنوان یک نمایندگی واسط با شرکت‌های خارجی سعی می‌کند که تجهیزات جدید و سرورهای حرفه‌ای HP را با بهترین قیمت و کیفیت همراه با خدمات پشتیبانی ارائه کند. در این رابطه شرکت‌های بسیاری مدعی نمایندگی رسمی فروش سرور hp در ایران هستند که بسیاری از آنها قابل اعتماد نیستند. پس همواره سعی کنید که تجهیزات شبکه و سرور مورد نیاز خود را از شرکت‌های مجرب و فعال در زمینه شبکه و واردات تجهیزات دیتاسنتر سفارش دهید. بر این اساس در این مقاله قصد داریم درباره خرید سرور و تجهیزات شبکه از معتبرترین نمایندگی سرور hp در ایران اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم.

شرکت رایانه افزار خط سبز یکی از نمایندگی  های رسمی سرور اچ پی در ایران است که مجموعه ای از کاملترین تجهیزات اورجینال HP اعم از رم سرور، هارددیسک، استوریج، سرورهای Tower و Rackmount  را دارد و همچنین به صورت تخصصی به شما عزیزان در این حوزه مشاوره میدهد و گارانتی پس از فروش نیز دارد.

سرور Hp چیست؟

سرور HP به عنوان یکی از قطعات و تجهیزات اصلی در شبکه بستر نگهداری و پردازش اطلاعات را فراهم می‌سازد. بنابراین برای مدیریت بهتر و حرفه‌ای هر شبکه‌ای بسته نوع فعالیت خود، نیاز به خرید این نوع سرورها از نمایندگی سرور hp خواهید داشت.

در واقع از سرورها برای مدیریت، ذخیره، ارسال و پردازش داده‌ها استفاده می‌کنند و امنیت آنها نسبت به کامپیوترهای شخصی بسیار بیشتر است. پس اگر برای رفع نیازهای کسب و کار خود مبتنی بر فناوری جدید نیاز به خرید سرور دارید، قبل از هر اقدامی باید مشخصات سرور hp را از لحاظ فنی مورد بررسی قرار دهید. در این رابطه باید Cpu سرور، رم سرور، کارت شبکه، ظرفیت ذخیره‌سازی و شاسی‌ها و درگاه‌های ارتباطی را مشاهده کنید. تمام این مشخصات روی قیمت سرور hp تاثیر می‌گذارد.

پیشنهادی:  بهترین دکتر پیکرتراشی آقایان غرب تهران

انواع سرور hp موجود در نمایندگی سرور hp و کاربردهای آن

سرور hp سابقه‌ای چشمگیری در زمینه استفاده نوآورانه از فناوری جدید برای طراحی انواع سرورها دارد که از انواع سرورهای موجود در بازار و نمایندگی سرور hp می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ سرورهای Tower HP ProLiant ML: این نوع سرورها برای استفاده دفاتر راه دور و مراکزی که برای ارسال فایل، چاپ و فضای ذخیره‌سازی داخلی نیاز به شبکه و دسترسی به اینترنت مشترک دارند، بسیار مناسب است.

✅ سرورهای HP ProLiant DL Rack Mount: سرورهای مدل DL قدرت محاسباتی بسیار خوبی دارند و اغلب برای مشاغلی که به ایمیل، شبکه، مجازی‎سازی و پیام‎‌رسانی نیاز دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

✅ سرورهای HP ProLiant BL Blade:  سرورهای BL برای مراکز داده و استفاده با حافظه خارجی مناسب هستند.

✅ سرور g10: خرید سرور  hp g10 به عنوان یک سرور ترکیبی منحصر به فرد برای پلتفرم کسب ‌و کارهای رو به رشد و ارائه‌‌دهندگان خدمات بسیار مناسب خواهد بود.

خرید انواع هارد سرور HP از نمایندگی سرور hp

در هنگام انتخاب و خرید انواع هارد سرور HP باید به اطلاعات هارد سرور اعم از برند و ظرفیت ذخیره‌سازی آن توجه کنید. شرکت hp اقدام به عرضه انواع هارد سرور با ظرفیت‌های مختلف از برندهای معتبر و معروف مانند HPE, SAMSUNG, SEAGATE  کرده‌ است که انتخاب آنها بستگی به حجم کاری کسب و کار شما دارد.

علاوه بر این شما باید با توجه به نیاز و مدل ریدکنترلر سرور خود اقدام به خرید یکی از هاردها را با سرعت 12G, 6G, 3G با سه پورت SAS, SATA, SCSI  کنید.

پیشنهادی:  بیمه بازنشستگی ملت چیست؟

پس اگر برای سرور hp  خود نیاز به تهیه هارد اورجینال با خدمات گارانتی تعویض کالا دارید، می‌توانید به وب سایت شرکت رایانه افزار خط سبز به عنوان نمایندگی سرور hp و نمایندگی فروش انواع هارد سرور HDD در ایران مراجعه کنید.

بر این اساس می‌توان گفت که قیمت هارد سرور HP تحت تاثیر عواملی مختلفی اعم از ظرفیت ذخیره‌سازی داده‌ها، اندازه یا فرم هارد، تکنولوژی به کار رفته در اینترفیس، سرعت اینترفیس و سرعت چرخش دیسک، عمر مفید درایو و غیره تعیین می‌شود.

خرید انواع cpu سرور از نمایندگی سرور hp

CPUها به عنوان مغز پردازشگر سرورها و سیستم‌های خانگی و یکی از تجهیزات مهم برای پردازش اطلاعات و هدایت سیستم شبکه توسط نمایندگی سرور hp عرضه شده است. انواع cpu سرور برای جلوگیری از اتلاف وقت و افزایش سرعت اجرای دستورات به صورت چند هسته‌ای طراحی و ساخته شده‌اند.

به طوری کلی انواع cpu توسط سه برندAMD ، Intel و apple تولید و در بازار عرضه شده که از نظر کاربران به عنوان بهترین cpu سرور شناخته می‌شوند. قیمت cpu سرور با توجه به نسل سی پی یو دارای تفاوت خواهد بود.

خرید رم سرورHP  از نمایندگی معتبر

در بررسی انواع رم سرور به دو نوع اصلی Buffered و Unbuffered خواهیم رسید که هر کدام انواع و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. جهت خرید رم سرور HP باید به سرعت آنها جهت انتقال داده توجه کنید.

استوریج سرور hp

استوریج شبکه شرایطی را فراهم می‌کند که کاربران هر چه سریع‌تر به اطلاعات ذخیره شده در یک سرور دسترسی داشته باشند. در این زمینه برندهای بزرگی مانند HP اقدام به تولید انواع استوریج سرور کردند. در این بین خرید استوریج hp به دلیل مقرون به صرفه بودن و بهره‌وری از تکنولوژی مدرن و بروز متقاضیان بسیاری دارد. برای خرید و استعلام قیمت استوریج سرور بهتر است قبل از هر اقدامی نیاز کسب و کار و سازمان را بررسی کرده و سپس اقدام به خرید این محصول کنید.

پیشنهادی:  راهنمای خرید کوادکوپتر کنترلی

چه خدماتی توسط نمایندگی سرور hp ارائه می‌شود؟

با توجه به تحریم‌های بین‌المللی، وجود نمایندگی سرور hp به صورت رسمی و سایر تجهیزات این شرکت در ایران بسیار دشوار شده و با محدودیت‌هایی همراه است. به همین دلیل فروش سرورهای اچ پی از طریق سایت‌های معتبر وارد کننده این محصولات امکان‌پذیر شده است. در این راستا مرکز تخصصی فروش و پشتیبانی استوریج‌ و سرورهای اچ‌پی تحت عنوان رایانه افزار خط سبز اقدام به فروش این محصولات به صورت اصل و اورجینال کرده است.

خرید سرورهای سری hp به کسب و کار شما کمک می‌کند تا به راحتی و ایمن به اهداف تجاری خود برسید و با دریافت خدمات پشتیبانی مناسب زمینه رشد مجازی‌سازی مجموعه خود را فراهم کنید. بنابراین جهت خرید مدل‌های مختلف سرور موجود در بازار می‌توانید به وب سایت رایانه افزار خط سبز مراجعه کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب در مورد قیمت و خرید سرور hp، تجهیزات شبکه، کانفینگ سرور، انواع سرور hp و قیمت و فروش انواع رم سرور اچ پی و سایر تجهیزات شبکه اعم از انواع هارد و Cpu و … از طریق بهترین نمایندگی سرور hp توضیحاتی ارائه دادیم. جهت بازدید از محصولات به وب سایت سرور خط سبز مراجعه کنید.

مطلب پیشنهادی

مزایا عسل در دوران بارداری

بارداری یکی از مراحل مهم زندگی زنان است که نیازمند مراقبت و تغذیه مناسب است. …